Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester
Auts, onpa pahan näkönen ja ei ihme että meni limp modeen. Et muista satsia mutta miten hyvin se toimii, vaihtaa terävämmin yms? Oliko se pikkuventtiilin korkki/plugi liian paksu ja jouduit käyttämään alkuperäistä ja ohjeissa/piirustuksissa joku prikka, jota ei edes ollu koko satsissa? Tälläsiä "vikoja" lukenu sarjoja USAssa asentaneiden huomanneen. Miten helposti sait vanhan pikkuventtiilin pois venttiilirungosta?
|
Siitä on jo yli kuusi vuotta kun tuon tein niin ei ihan tarkkaan muista. Se mielikuva mikä mulla on niin se sarja oli ihan bolt on eli ei mitään erikoista ongelmaa tahi puutteita.
Tää päivityssatsi oli mulla enempi viankorjaus joten vertailu ennen ja jälkeen on vähän puutteelista mutta kuvailisin sitä sanalla jouhevampi eli vaihtaa paremmin ja varsinkin lämä tiskiin tilanteissa ei ole semmoisen kaoottisen kierroskoneen tuntuinen enää. Eroa ei ole kuin yöllä ja päivällä mutta parempaan suuntaan.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester
Jos ruuvit irtoo tolleen reunalta, niin eihän se orkkispaksuinen levy kestä. Liimaa ruuveihin tms. olisi ratkaisu varsinaiseen ongelmaan, mutta saahan sillä paksummalla levyllä enemmän myyntiä ja pakko vaihtaa, jos/kun vanha on vääntynyt sököksi.  Samalla menee shif-kit. Kyllä USAn poika osaa suunnitella ja kasata vehkeet niin, että tulee lisää takuuajan jälkeistä aftermarkettia! 
|
Jenkeillä on aina kiire rahan tekoon eli tuntuu että tässä kohtaa on joko oikaistu testauksissa tahi tuotannon laadunvarmistuksessa. Veikkaan että paljon on jouduttu tekeen takuuseen näitä korjauksia. Samatenhan nuo oikaisut aina aukoo ovia transgon kaltaisille virityspajoille jotka sitten tekee nuo hienosäädöt kohdilleen.