![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Itse en alkaisi ainakaan ensimmäiseksi muokkaamaan perälautaa isommin. Kokeilisin hommata mahdollisimman pitkät rampit perälaudan jatkoksi. Rampit perälautaan kiinni siten, että ei pääse tippumaan mutta ei kiinteäksikään. Pienempikin perälauta pysyy kyllä ylhäällä vähän isommallakin painolla vaikkei jaksa sitä nostaa. Rampeille/perälaudalle normaalikorkuinen henkilöauto nousee kohtalaisen helpolla. Ongelam tulee kun etupää on jo kopissa ja auto meinaa pohjasta osua kopin ja perälaudan kulmaan. Silloin perälaudan voi jo oikaista ja ajaa auto sisälle. Jos auto ei meinaa nousta, niin aluksi voi ajaa rampeille ja siinä välissä nostaa perälaudan jos se vielä nousee kun suurin osa painosta on rampeilla.
Aikanaan autohommissa kun olin, tuli siirrettyä muutamaan kertaan omaa 4wd hiacea. Se nousi aika helposti melko lyhyillä rampeilla ilman kikkailuja. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rallikuskien legendaarisimpia kommentteja | Joske | Linkit | 2 | 10.12.2009 18:18 |
Vinssin narusta kommentteja kaivataaan?? | korbimotors | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 23.09.2009 06:31 |
Kommentteja tietämättömälle Hoojiista, kiitos. | secretary | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.10.2007 15:10 |
TURBO KOMMENTTEJA! | nizzan | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.03.2007 16:57 |
Talman Kisasta Kommentteja, Kiitos | Tekniikka & Jutustelu | 30 | 28.04.2004 23:28 |