![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#9
|
|||
|
|||
![]() ![]() Ilmeisesti tuollainen rakenne? Kieltämättä vähän erikoinen viritys versus japsien spindlen päälle kasattava "full float"paketti. Tuossa vetarin mutteria kiriessä vetonivelen olkapää painaa sisemmän laakerin sisäkoolia kohti ulompaa laakeria. Siis sisempi laakeri liukuu navan päällä ja välys poistuu. Eli vetonivel pitää koko pakettia kasassa. Kun taas yleensä japseissa jne, paketti on kasattu toisinpäin ja spindlen päälle. Ulommalla laakerilla painetaan napa ja laakerivälykset spindlen olkapäätä vasten, ja vetoakselin/nivelen voi vaikka ottaa kokonaan pois ja ajaminen vielä onnistuu. Viimeksi muokannut Mika_T : 14.08.2017 19:34 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Hilux 110 raidetangonpäät ja pyöränlaakerit | Petek | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 15.11.2015 19:47 |
Myyty Ford 8.8 pyöränlaakerit ja stefat. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 15.02.2014 10:28 |
volvon pyöränlaakerit.. | oojiikoo | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 08.08.2011 16:38 |
Pajeron taka-akselin pyöränlaakerit | maakari | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 24.03.2010 15:16 |
Mazdan pyöränlaakerit | komu | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.11.2008 10:51 |