Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 14.08.2017, 19:27
Mika_T Mika_T ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.11.07
Sijainti: N/A
Viestit: 1.778
Perusasetus



Ilmeisesti tuollainen rakenne?
Kieltämättä vähän erikoinen viritys versus japsien spindlen päälle kasattava "full float"paketti.

Tuossa vetarin mutteria kiriessä vetonivelen olkapää painaa sisemmän laakerin sisäkoolia kohti ulompaa laakeria. Siis sisempi laakeri liukuu navan päällä ja välys poistuu.
Eli vetonivel pitää koko pakettia kasassa.

Kun taas yleensä japseissa jne, paketti on kasattu toisinpäin ja spindlen päälle. Ulommalla laakerilla painetaan napa ja laakerivälykset spindlen olkapäätä vasten, ja vetoakselin/nivelen voi vaikka ottaa kokonaan pois ja ajaminen vielä onnistuu.

Viimeksi muokannut Mika_T : 14.08.2017 19:34
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Hilux 110 raidetangonpäät ja pyöränlaakerit Petek O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 15.11.2015 19:47
Myyty Ford 8.8 pyöränlaakerit ja stefat. 454SS O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 15.02.2014 10:28
volvon pyöränlaakerit.. oojiikoo Tekniikka & Jutustelu 13 08.08.2011 16:38
Pajeron taka-akselin pyöränlaakerit maakari Tekniikka & Jutustelu 1 24.03.2010 15:16
Mazdan pyöränlaakerit komu Tekniikka & Jutustelu 3 09.11.2008 10:51


Sivu luotu: 21:29 (GMT +2).