![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Onko joku yhdistänyt toyotan 4K:n ja suzuki samurain vaihdelaatikon ? Suikassa nyt paikalla 4K ja toyotan oma laatikko joka on tolkuttoman pitkä. Helpointa taitaisi olla laittaa sekä samurain kone ja laatikko, mutta 4K on nyt otteessa ja tekisi mieli säilyttää se.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Miten vaihdelaatikolla saat välitystä pienemmäks?
Pienet pykälät ehkä hiukan mut ei kauheesti vaikuta. Molemmissa se nelonen on se 1;1 kuitenkin. Jakolootaan vaan käsiks jos hitaammin pitää päästä
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
![]() Eikös k-koneessa ole startti just väärällä puollella,Joten onko lohkossa tilaa sijoittaa toiselle puolelle? Keskittämistä varten tekisi sorvissa sopivan adapterin mikä istuu painelaakerin liukupintaan ja koneen puolelta keskittyis silmälaakeriin ja vaikka parin v.pyörän pultin alle. Sen mukaan miettis tekeekö väliadapterin,Mutta jos pultinreiät on lähellä.Niin voishan siihen täytehitsata tms... |
#4
|
||||
|
||||
![]()
No voe pärsse..mä automaattisest oletin
puhuttavan välitysten pituudest ![]()
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Operaatio hiluxin akselit sj413 suzukiin. Vakio jouset + soa sekä isuzu trooperista tehostettu simpukka. Äkkiä katottuna high steer ohjausvarsilla pitäis sisään joustoja rajottaa aikalailla kun runkopalkit tulee eteen. Minkälaisia toteutuksia tehty hiluxin vakio ohjausvarsilla?
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Itsellä samurai odottaa tallissa uutta tekniikkaa. Olen etsinyt siihen 90 luvun alun swiftin moottoria koska mun tietojeni mukaan se sopii sinne helpoiten?
Nyt mulle tarjottiin 2000vm swiftiä g13bb tekniikalla, saako tuota sovitettua sinne ja mitä eroa tuossa on muuta kun erilainen virranjakaja? |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Siin mitään jakajaa pitäis olla? 16v kone ja 4-pisteruisku ![]() Sopii suoraan laatikkoon. Pari pikku juttua joutuu muuttamaan.Toinen on öljypohja ja toinen termari kotelo. Termarikoteloon voi tehdä mutkan tai sitten käyttää jimnyn tai vitaran imusarjaa jossa itsessään on termarikotelo paljon perinteisemmällä paikalla. Öljypohjaa joutuu muokkaamaan jonkun verran,Kun swiftissä asentotunnistimelle on reikä/syvennys öljypohjassa ja "patti" väärässä päässä. Ajonesto tekee sen että sähköistä on pakko ymmärtää ees vähäsen jos haluaa että auto käy joskus ![]() Tuolla joku hassu on semmoisen koneen asentanut parin kuvan kera---> https://forums.offipalsta.com/showth...107353&page=21 |
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 13 (0 jäsentä and 13 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |