![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() No niin, minä täällä taas. Aikaa on kulunut ja IPadin näppäimistöllä on haettu uutta Hilmaa, mutta tiukassa ne on. Nykyiseen on hihnakin vaihdettu ihan ammattimiehen marmorinhohtoisessa työpajassa. Hyvä tuli. Mutta nyt oon katellu Isuzu D-Maxia. Ampukaa tää unelma upoksiin ennenkuin haen Saksasta tuollaisen. Vuoden 2013... mallia ajattelin, tai siis oon sellaista kuolannut. Onkos minkälaisia kokemuksia tuollaisesta muoviasfalttihärpäkkeestä?
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Eikös jollain ollut täällä palstallakin d-max rakennustopikkikin. Laitteli jotain vähän isompaa gummia ja ilmajousia? Sen verran oon tommosta koeajanu että äkkiseltään perä ei lyö samanlaisia aasinpotkuja selkään kuin monet muut kilpailevat.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Pari vuotta uudempi D-maxi on työajokkina, ei voi moittia.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kaverilla semmonen.
Vähä "laiskan" oloinen, mutta muuten tykänny. Ennen oli nissanin lava peli sillä. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja tomaatilla siksi että sillä ei luulisi pitkän ykkösen eikä puuttuvan alaväännön haittaavan. Siis sen laiskansitkeän, räkänauhamaisen, mustan pölläyksen jättävän joka on makeimmillaan juuri silloin kun öljynpaine valo vilahtaa liian alhaisten kierrosten takia , vain hetkeä ennen kuin moottori on vaarassa pyörähtää takaperin käyntiin... ![]() Ite oon myös katellu noita mutta se koukkupainon vajavaisuus on pitännää ostohousut koipussissa vintillä... ![]()
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Missä vaiheessa isuzuun tuli 3.5t koukku? Tai mahdollisuus siihen, muistaakseni kaverilla oli joskus kymmenen vuotta sitten isoilla painoilla vetokoukku
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Maastoon en koeajokkia uskaltanut edes yrittää, ois jäänyt kuitenkin kiinni. Siinä on joku sähköinen 4H, 4L ja 2H -valitsin, jota kokeilin, mutta eipä sillä näyttänyt mitään vaikutusta olevan. Ainoastaan piipitys ja kojelaudassa vilkkuva valo kun 4L oli päällä. Myyjä puhui Torsenista, mutta ei ehkä ollut hänen vahvinta osaamisaluettaan, muuten oli kyllä ihan mukava mies ![]() Tukeva ja iso rohjakehan tuo on, vetokoukkuun saisi laitella 3,5 tn kärryn hidastamaan enimpiä menohaluja. Ja kallishan tuo on kuin fan ja edelleen vertailukohtana nykyinen käyttöarvoltaan lähes 10000, no 5000, kyl ainakin 2000€ laite. Eihän tässä vaihdossa ois oikeesti mitään järkeä, koska nykyisellä voi ajella huoletta risukossa ja missä vaan mudassa eikä haittaa mitään, mutta tuollaista muovista kiiltopuunattua hienostelu-ja ökyilyautoa ei vaan voi viedä sinne minne Hilma menee ihan heittämällä. Raapiutuu hieno pelti ihan pilalle. Ja vaikka lavalla on se muovipohja, niin siltikin hirvittää heitellä lavalle motti koivurankaa ja ajaa sillä mettästä pois. Jatkan kattelua silti ja kiinnostus tähän laitteeseen johtuu Wilmasta, joka siis on kaivuri, ja haluaa päästä piharemontin jälkeen metsään nostelemaan puita kouralla.Wilma on painava neiti ja tarttee siksi 2500 kg vetokyvyn ja siihen ei Hilma veny. Tämä on muuten uusien Hiluxien suuri puute: Aivan onneton koukkupaino. Kokemukset edelleen tervetulleita ![]()
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Paljonko sulla muuten on LN65:ssa vetokoukulle merkitty vetopaino? Vai meinaatko lähinnä että tehot ei riitä? Mulla on tossa katoksen perällä lojuvassa extra cabissa vinotuellinen koukku ja papereissa vetomassa jarruilla 3050kg
![]()
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mikä laturi käy HJ60 oman laturin tilalle, APUVA? | vannika | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 12.03.2009 09:18 |
Mikä ahdin STT:n tilalle (MB 300) | Racingrabbit | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 25.02.2009 08:20 |
SJ 410 mjoottori antautui, mikä tilalle? | Pörö | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 03.06.2006 20:23 |
Mikä sinkin tilalle??? | LöpöLassi | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 12.01.2005 16:48 |
Mikä tilalle kun iveco poksahtaa? | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 20.04.2004 07:15 |