|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
SJ 410 mjoottori antautui, mikä tilalle?Jep jep kaverin suznasta leipoi tonninen voimanpesä kiinni, eli mitä vaihtoehtoja olis tilalle? Noin niinkuin kohtuu pienillä muutoksilla, mistä kotterosta kannattaisi uusi kiuas tuohon laittaa? Mieli tekisi laittaa joku noin 1.3 mosa mutta mutta, meneekö esim. swiftin/alton "isolohko" kohtuu muutoksilla tuon tonnisen tilalle? P.s kiva kuva. Minnekkäs se venttiililautanen on mennyt -mettäpörö-
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
#2
|
||||
|
||||
Alootteliana muistelen että corollan 1.3+laatikko käy aika helposti,ite miettity ihan samaa omaan suskaan.Laalaa on expertti suskiin liittyvissä asioissa...Jos Laa laa kuulee niin löytykö sulta välitettyjä jakiksia ja paljonko olis hinta?????
|
#3
|
||||
|
||||
Turussa tai lähemmin Maskussa olis huokeesti tojotan 1200 motti suzukin nokal. Siinä olis valmis setti laatikkoineen ja korvineen.
Ai mää vai turuust |
#4
|
|||
|
|||
Melkein samaa pohtiessa sain vastauksena,
että Starletissa on lyhkäsempi laatikko kuin Corollassa. DX-Corolla vaan näyttää olevan halvempi/yleisempi luovuttaja. A-P Kotimainen diesel on jees!!! Kuvia: http://aph.1g.fi/kuvat/ |
#5
|
||||
|
||||
Eli eli tuollainen corollan mosa/laatikko olis helposti sovellettavissa suznan keulille. Joopa joo jatketaan harjoituksia, tässä "projektissa" on nuo mun nyrkit enemmän öljyssä/näppiksellä. Kun taas kaveri kärrää keikkahommista kottikärryillä pääomaa
Noniin tuolta se venttiililautanen löytyi integroituna 2 sylinterin mäntään -Mettäpörö- |
#6
|
||||
|
||||
Lainaus:
|
#7
|
|||
|
|||
Lainaus:
Mutta alkuperäseen kysymykseen, mulla on kokemusta foortin ja vähän tojotan koneista suikassa ja kyl mää tosta tojotan koneesta paljo enemmän oon tykänny, ja virranjakajakin on paljon fiksummassa paikassa. .: www.offikuume.com :. Edited by - las-c on 24/05/2006 02:10:22 |
#8
|
|||
|
|||
Jos sinne K moottorin saa sopimaan niin tilavuusvaihtoehtojahan on monia
3K= 1.2 4K= 1.3 5K= 1.5 7K= 1.7 Noista saa ruuvattua tehojakin sopivasti ulos noin pieneen koriin. T: Repro Geswasksen tunnareilla. -pate- http://offroad.eimihikaa.com |
#9
|
||||
|
||||
Tuossa olis kanssa yksi 4K tekniikka laatikoineen (5v) nurkissa pyörimässä, kun väistyi uuden tekniikan alta viikonloppuna. Tuossa olis kaikki valmiina eli moottorinkannakkeet, öljypohja muokattu, vaihdekeppi siirretty, jne...
|
#10
|
||||
|
||||
eikös ny olis sopiva hetki pohtii jotai automaatillista pakettia pellin alle? Se on tietty vähä makuasia että tykkääkö automaatista maastossa vai onko keppimiehiä, manuaalivaihteine paketti on tietty nii paljo helpompi löytää...
Elo kättelee remonttihansikkain http://offroad.eimihikaa.com |
#11
|
|||
|
|||
missäpäin tuo mr.shit vaikuttaa. kiinnostus heräsi heti.
Note! This message was posted anonymously! |
#12
|
|||
|
|||
Lainaus:
Note! This message was posted anonymously! |
#13
|
||||
|
||||
toi olin mä....miks tää potkii välil ulos ??
****************************************** - Power is nothing without traction - - Pajero 4x4 2.5TDIC + BFG AT 31x10,5-15 - |
#14
|
||||
|
||||
Lainaus:
-Etuveto ei ole vaihtoehto- |
#15
|
||||
|
||||
Joissain japanilaisessa pakussa, näin muistelisin kaverin kertoneen, siltä löytyy tallista yks 7K kone remmiahtimella.
Hinta jotain päälle tonnin ja koneita maahantuo ainakin www.rmf.fi Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen. WIRMA Montenegros#10 |
#16
|
||||
|
||||
eikös suuremmat kuin 1,3 ole T koneita eikä K ?
saatan olla väärässäkin.. Heavy Fucking Metal |
#17
|
||||
|
||||
T lohko on eri kuin K lohko,
-T lohko on varmasti tuplasti painavampi kuin K lohko -T lohkossa on myös sytytystulppa keskellä palotilaa, K lohkossa se on toisessa reunassa -T lohko tulee suoraan konehuoneeseen, K lohko tulee vinosti konehuoneeseen -T lohkoon on myös saatavilla Twin Cam sylinterikansi jota K lohkoon ei saa kuin helvetillisellä sovittamisella -2T = 1.6 3T = 1.8 variaatiota on monia, vaikka 3T-GTE on 1.8 tuplanokka kannella (Twin Cam), kaksi sytytystulppaa per sylinteri (Twin Spark) Lohkoja on monia, niin myös niihin sisältyviä iskutilavuus optioita. Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen. WIRMA Montenegros#10 |
#18
|
|||
|
|||
Olikohan se nyt 7K-EU mjoottori vielä mukavasti varustettu remmiahtimella,vakionahan ei juuri iloisia irtoo mut ku hieman viilaa...
Suikkeliin ku mietiskeltiin konetta,ni oli vaihtoehtoina just toi 7K tai 4AGE,molemmat saisi mukavasti paikoilleen mut ku on laatikot K-koneissa lyhyemmät. Just varsinkin starban aski olis ok. AGE koneeseen ku pitäs viritellä taas T50/T40 (TA-60 Narinasta sais vielä kepinki sopivaan paikkaan) patikka,ja menee sit jo pitkäks ja raskaaks. Mitähän tuumais katastusmies ku survasis Fordin 2,8 V6+C4 automatigue? Harmi ku ne Susukin omat 16V ruiskukattilat on vähän kiven alla,eikä niihin kai oikein taida saada osasia? Vai? Kokonsa puolesta (siis litrat ja ulkomitat) ei välttämättä olis paha tommonen Hyundain 1,5 ruiskukone,tutkailin hieman ja aikaslail simppelinsorttinen paketti sekin olisi. On vaan vissiin hieman patentoimista jotta siihen jonkun askin sais kaveriks. JoopaJoo!!! In MUD we trust. |
#19
|
||||
|
||||
Lainaus:
-Etuveto ei ole vaihtoehto- |
#20
|
|||
|
|||
Joo,olikos se 3T-GTEU turbo twin-spark? Joskus kymmenen vuotta sitten taiteilin tommosen koneen kanssa,coupe dexuun sitä yritin muttei lupia herunu. No Carina coupe pelasti projektin,huooh,voi niitä aikoja. Missähän seki auto nykyjään majailee?
Sori totaalinen OFFTOPIKKI! In MUD we trust. |
#21
|
|||
|
|||
Lainaus:
Ei kai ne suzukin omat 1.3 twin cam 16v koneet harvinaisia ole kun minunkin tallin nurkassa niitä on kaksi ,eikä tunnu kelpaavan kellekkään.(vai olisko hinta liian kova)kyllähän niihen varaosia saa, mutta jotkut osat tuntuvat olevan aika arvokkaita esim.ruiskuboxi Suzukilla Eteenpäin... |
#22
|
||||
|
||||
Tuota, kun on tullut paha tapa sekaantua joka juttuun, niin puutumpas tähänkin. K-moottori käy kyllä sinne Suzukin nokalle, mutta jää hemmetin eteen, jos laittaa myös toyotan laatikon. En rupeais toista kertaa siihen savottaan. Yks vaihtoehto on siirtää jakista taakse päin, mutta silloin tulee etujordaanista piiiiiitttkä, mikä ei välttämättä ole hjuva. Jos nyt rupeaisin moiseen rojektiin, niin tekisin välilaipan esim. Volvon laatikolle, se kun on vaan 25 senttii lyhempi ku jojotan.
<center>NÖY BÄNIK</center> |
#23
|
|||
|
|||
http://www.japanmoottorituonti.fi/?view=tarjoustori
No tuol on ainakin 7K myynnissä ja muitakin japsi koneita!! ____________________________ >-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-< Hyvin menee,mutta menköön! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: HJ61 12HT mjoottori | Maajussi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 12 | 01.01.2008 19:42 |
M: UAZ 2,445l mjoottori | Revolver | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 25.10.2006 19:00 |
pajeron raidetanko antautui | luppakorva | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 01.06.2006 16:16 |
Mikä sinkin tilalle??? | LöpöLassi | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 12.01.2005 16:48 |
Mikä tilalle kun iveco poksahtaa? | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 20.04.2004 07:15 |