Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 10.05.2017, 12:05
bartti:n Avatar
bartti bartti ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 04.11.16
Sijainti: J:pää
Perusasetus

Noobie kyselee, minkälaiset rengaspaineet on sopivat 33:siin muta terraneihin kadulle ja sit maaston puolelle?
Kulkineella on jeep cherokee.

Vanha 10.05.2017, 12:51
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Perusasetus

Mulla on ollut 2.5 bar sekä kadulla, että maastossa.

Vanha 10.05.2017, 17:16
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned

Rekisteröitynyt: 25.01.06
Perusasetus

Maastoon kannattaa lisätä paineita, jos ei halua minnekään päästä tai edes pitää katu-uskottavuus paineissakin.
Vanha 14.05.2017, 18:49
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Perusasetus

Ainainen kyselyn aihe taas ajankohtainen. Mutta mikäpä olisi hyvä rengas ympär vuoden? Pääasiassa maantietä, sitten osa sorapolkui ja osa karkeilla pinnoilla maanrakennustyömailla. Itseäni kiinnostaa kovasti bridgestone dueler at. Toisena vaihtoehtona kiinnostanut useasti kumho kl71. Mutta kun nyt ärsyttänyt bfg mudterrain km2, kun aina lentää kiviä pitkin kylkiä ku työmaalta lähtee... Ja pari talvea selätetty luistelemalla bfg mudterrainien kanssa...

Itse mainittuna muutama vaihtoehto, kokemuksia, ehdotuksia jne:
-bridgestone dueler at
-kumho kl71
-cooper stt mt
-kumho roadventure at kl78
-goodyear wrangler duratrack
-Hankook Dynapro AT-M RF10
Vanha 14.05.2017, 18:53
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wuntzikka Näytä viesti
Ainainen kyselyn aihe taas ajankohtainen. Mutta mikäpä olisi hyvä rengas ympär vuoden? Pääasiassa maantietä, sitten osa sorapolkui ja osa karkeilla pinnoilla maanrakennustyömailla. Itseäni kiinnostaa kovasti bridgestone dueler at. Toisena vaihtoehtona kiinnostanut useasti kumho kl71. Mutta kun nyt ärsyttänyt bfg mudterrain km2, kun aina lentää kiviä pitkin kylkiä ku työmaalta lähtee... Ja pari talvea selätetty luistelemalla bfg mudterrainien kanssa...

-bridgestone dueler at
-kumho kl71
-cooper stt mt
Tuosta ei itellä ainakaan pahaa sanottavaa noin yleisrenkaana:
http://www.cros4wd.fi/OrigamiDEAL/in...th=0,754&lang=
Vanha 18.05.2017, 20:03
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Perusasetus

Lainaus:

-bridgestone dueler at
-kumho kl71
-cooper stt mt
Mulla on Rangen alla mennyt jo useampi sarja Bridgen at 694:ia. Hyvä yleisrengas, pitoa talvella on huomattavasti enemmän kuin esim. BFGn AT:ssa. Mutarengashan tämä ei ole, mutta täysin kilpailukykyinen BFG AT:n kanssa.
Ei ole niin "miehekkään" näköinen kuin terävämpiolkaiset kilpailijat, jos sellainen höpötys on tärkeää.
Ostan näitä jatkossakin, välillä on pieniä saatavuusongelmia.
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vanha 18.05.2017, 20:10
Ranee:n Avatar
Ranee Ranee ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 28.09.07
Sijainti: Seinäjoki
Perusasetus

Minun ymmärtääkseni nuo automattilootalla varustetut kärryt on tarkoitettu käytettäväksi normaalilla voimanotolla, eli tonnin perälle ja menoksi.
Käy siis oikeastaan kaikkiin traktoreihin, ei tarvitse olla ajovoimanottoa eikä tarvitse huolehtia oikeista välityksistä.
Vanha 18.05.2017, 21:59
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Perusasetus

Missähän autossa olis tällainen laturi: yli 90A, kiilaurahihnalla (max 2 hihnapyörää), ei mitään erikoisuuksia samassa paketissa, sen verran vanha malli että purkuautoja löytyy?
Vanha 20.05.2017, 18:16
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AVRO Näytä viesti
Mulla on Rangen alla mennyt jo useampi sarja Bridgen at 694:ia. Hyvä yleisrengas, pitoa talvella on huomattavasti enemmän kuin esim. BFGn AT:ssa. Mutarengashan tämä ei ole, mutta täysin kilpailukykyinen BFG AT:n kanssa.
Ei ole niin "miehekkään" näköinen kuin terävämpiolkaiset kilpailijat, jos sellainen höpötys on tärkeää.
Ostan näitä jatkossakin, välillä on pieniä saatavuusongelmia.
juu tätä dueleria olen ite "kuolannu" useasti auton alle, mutta kun aina ollut se, että onko kuitenkin liian mieto kuvio. Kuinka paljon kulutuspintaa uutena? Ja pitääkö se/tyhjeneekö kurassa yhtään vai onko niiltä osin normi kesäkummi?
Onko kestävä rengas karkeammilla pinnoilla, esim murske tai louhe?
Vanha 20.05.2017, 19:37
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Perusasetus

Lainaus:
juu tätä dueleria olen ite "kuolannu" useasti auton alle, mutta kun aina ollut se, että onko kuitenkin liian mieto kuvio. Kuinka paljon kulutuspintaa uutena? Ja pitääkö se/tyhjeneekö kurassa yhtään vai onko niiltä osin normi kesäkummi?
Onko kestävä rengas karkeammilla pinnoilla, esim murske tai louhe?
En tohon kestävyyteen osaa sanoa kun en tavan soratietä kummemmilla alustoilla juuri ajele.

Kuvio ei mielestäni ole mitenkään tukkoinen, urathan ovat sillai aukeavia ja joidenkin harvojen offireissujen perusteella tuntuisi pysyvän ainakin BFG:tä tai tavan kesäkumia paremmin auki?? Näillä olen takavuosina jokusen vakioautosafarin ajanut ja kyllä etenee ihan kuten AT:n kuuluukin vaikka näyttää niin sileältä.
Uraa varmaankin jotain 10mm luokkaa uutena, mulla ton painavan auton alla kuluvat noin 50tkm matkalla johki 4-5mm syvyyteen jolloin eivät ole enää talvella erityisen hyvät.
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vanha 06.07.2017, 10:39
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bartti Näytä viesti
Noobie kyselee, minkälaiset rengaspaineet on sopivat 33:siin muta terraneihin kadulle ja sit maaston puolelle?
Kulkineella on jeep cherokee.

Mä oon ny pari vuotta pitäny 0.7 takana ja 1.0 edessä noissa 33" truxmt renkaissa, nillä vähä.pääsee jo mettässäki mut pystyy tielläkin ajaan ja kuluu suht tasaseen, liikaa kun on painetta niin menee keskeltä kaljuksi. Jos on kuuna keli ja pitää pidemmälle lähteä niin nostan puolisen kiloa kaikkia ja sitte jos täytyy oikeasti paremmin päästä niin lasken takaa 0.5 ja edessä 0.7 mut sit jo täytyy olla bl vanteet että pysyy kummit paikallaan.
Viestiketju on lukittu

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2016 Nikuzai Chit-Chat 791 28.12.2016 06:22
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2015 JiiPee Chit-Chat 1300 28.12.2015 18:45
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2014 ! lavanelikko Chit-Chat 1901 31.12.2014 15:33
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! SuurSyömäri Chit-Chat 1015 03.01.2013 18:46
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! SuurSyömäri Chit-Chat 2358 31.08.2012 20:55

Sivu luotu: 12:52 (GMT +2).