Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.03.2017, 18:45
vauhtipete vauhtipete ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.07.16
Sijainti: Suomi
Viestit: 43
Perusasetus

Jouset ja puslat on uudet, ja teki vanhoilla ihan samaa.
E: ja pultit.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.03.2017, 21:31
artsi777:n Avatar
artsi777 artsi777 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.05.07
Sijainti: Salo, Finland.
Viestit: 3.133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vauhtipete Näytä viesti
Jouset ja puslat on uudet, ja teki vanhoilla ihan samaa.
E: ja pultit.
Onko perä vakio vai lukko? Oliko jousilautaset kunnossa kun vaihdoit lehdet?
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 22.03.2017, 12:35
vauhtipete vauhtipete ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.07.16
Sijainti: Suomi
Viestit: 43
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja artsi777 Näytä viesti
Onko perä vakio vai lukko? Oliko jousilautaset kunnossa kun vaihdoit lehdet?
Lockeri tms on, 100% heti kun toinen pyörä lyö tyhjää.
Akseli oli ihan kova, ei edes hilsettä.
Jousien tapit tiukat akselin reikiin ja u-pultit tiukalla.
Rungonkin katoin sillon läpi niiltä osin mikä on kantavaa rakennetta eikä näyttänyt laholta.

Sit toinen juttu tuli mieleen että eihän tossa pitäis auraukset muuttua jos jouset vaihtaa?
Ratin asento kyllä muuttui mut se nyt käy vielä järkeen kun jousen korkeuskin muuttui.
Tuntuu vaan että vetelee herkemmin nyt uusilla jousilla, kulmat on säädetty muistaakseni syksyllä.
Voihan sekin kyllä tehdä että tuntuu vaan kun on pari kuukautta ajellut pelkästään 16 vuotta uudemmalla normaalilla autolla
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 22.03.2017, 12:38
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Mulla on SJ410 aina pikkusen heittänyt perää sivulle kaasun / moottorijarrutuksen voimasta. Samat jutut on käyty läpi mitä tässä on jo ehdoteltu, ratkaisua ei ole löytynyt. Nyt ilmiöön on jo tottunut....
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 22.03.2017, 13:20
vauhtipete vauhtipete ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.07.16
Sijainti: Suomi
Viestit: 43
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Mulla on SJ410 aina pikkusen heittänyt perää sivulle kaasun / moottorijarrutuksen voimasta. Samat jutut on käyty läpi mitä tässä on jo ehdoteltu, ratkaisua ei ole löytynyt. Nyt ilmiöön on jo tottunut....
Tuntuuko perä nuljulta jos kuoppaisella metsätiellä ryömittää?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 22.03.2017, 16:27
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vauhtipete Näytä viesti
Tuntuuko perä nuljulta jos kuoppaisella metsätiellä ryömittää?
Sanoisin että joo. Suikka on niin kaamee auto ajaa yleensäkin, ettei moisia pikkujuttuja huomaa
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 23.03.2017, 06:54
artsi777:n Avatar
artsi777 artsi777 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.05.07
Sijainti: Salo, Finland.
Viestit: 3.133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Sanoisin että joo. Suikka on niin kaamee auto ajaa yleensäkin, ettei moisia pikkujuttuja huomaa
Komppaan tätä, onhan suitsa parhaimmillaan metässä, tieajoa lähinnä siirtymät. Ei voi verrata mihinkään "normaali" autoon
Kuka hullu(minä) tällasella ajaa huvikseen tieajoa
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 22.03.2017, 17:02
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Viestit: 939
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Mulla on SJ410 aina pikkusen heittänyt perää sivulle kaasun / moottorijarrutuksen voimasta. Samat jutut on käyty läpi mitä tässä on jo ehdoteltu, ratkaisua ei ole löytynyt. Nyt ilmiöön on jo tottunut....
Takalehtien etupuslat? Toitsu ainakin rupeaa ohjaamaan takapäällä huonoilla puslilla.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 23.03.2017, 06:28
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja turakki Näytä viesti
Takalehtien etupuslat? Toitsu ainakin rupeaa ohjaamaan takapäällä huonoilla puslilla.
Nekin jossain vaiheessa uusittiin. Tosin ne on melko pehmeätä ja joustavaa materiaalia, saattavat antaa sen verran paljon myöten että saa aikaan tuon efektin.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 23.03.2017, 06:48
artsi777:n Avatar
artsi777 artsi777 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.05.07
Sijainti: Salo, Finland.
Viestit: 3.133
Perusasetus

Joo palalukolla tuo veteleminen on ihan normi juttu, Oli sitten lock right tai vastaava Siihen tottuu
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 16 (0 jäsentä and 16 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 01:59 (GMT +2).