![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tossahan on pakosarja T2-laipalla? Varmaan pitää joku välikappale rakentaa T2 --> T4 (tai T3). Kaippa siihen semmonen mahtuu... (en siis oo nyt auton lähellä vaan toimistolla, niin ei pääse tutkimaan ![]()
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mietin tässä tuota vinssiä ja puskuria kun ei oo nyt hynkkyä turbohiluihin.
Mitä mieltä, että kestääkö tämmönem vetoa? Tarkotus siis kulmaraudoilla kiinnittää tuo vinssi. Jos ron haluis noin upottaa, niin u-palkkia pitää leikata pari senttiä kapeemmaks yläpuolelta vinssin kelan matkalta, että mahtuu pyörii ja ei vaijeri hakkaa puskuriin. Ja varmaan vähän enemmänkin jos miettii, että vaijeri menee vaikka yhteen laitaan? Vaikuttaako ratkasevasti lestävyyteen. Toi etukulmarauta on tarkotus hitsata tuohon puskuriin, eli sehän sit tukee u-palkkia.
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Sain rakenneltua vinssille kiinnityksen. Vanhasta pedistä käytin nuo kaaret tukemaan rullakitaa. Uskon niiden riittävän.
Pystyssä olevat kulmaraudat lyhennän ja muitoilen sopiviksi ja kiinnitän kolmella pultilla puskuriin. Uskoisin kestävän. 4mm vahvuus on raudoissa. Vinssikin kestänee paikallaan, kun tuntuisi olevan tukevampaa tekoa tuo kiinnitys, kuin alkuperäinen. Sittenhän se selviää myöhemmin, että kestääkö ![]() Väliaikaiset vetopisteet pistin, kun löytyi hyllystä. Jospa siihen tukevammat löytyisi vielä. 1200kg nostolenkit, että kai noissa varmuuskerrointa on tuplat tai jotain. Nuo on vain mutterilla ja isolla aluslevyllä kiinni puskurissa, että toivottavasti ei lähde mukana jos nypätä tarvitsee. Ei ole kyllä tarkoitus mitään HC-hommia harrastaaa... Pientä siistimistä ja sipistelyä ja sitten maalaus.
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kuinka paksua tuo kulmarauta on? Vähän näyttää heppoiselta omaan silmään, mutta voihan se kestääkin. Noita nostolenkkejä en kyllä suosittele, kun ne ei kestä sivulle veto paljon mitään.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Noi nostolenkit ei tod näk kestä ja tarkotus on ettii tuohon tukevammat, mutta onpahan jotain varalta, jos onnistun ojaan itteni kampeamaan.
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
bj40 öljyt,jakolaatikko moottori vm 80 3,4l | lambo84 | Maasturiprojektit | 1 | 14.12.2014 20:59 |
Myydään tojo bj40 vm.-80 | j.eriksson | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 17.05.2014 16:37 |
BJ40 käyttöentisöinti/ikuisuusprojekti | HJ60 | Maasturiprojektit | 1 | 13.02.2012 06:37 |
Myyty M:Toyota BJ40 vm.80 | Gegguli86 | O/M/V Ajoneuvot | 52 | 12.02.2009 15:22 |
Myyty BJ40 vm -80 | Jarmop | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 05.10.2008 18:58 |