Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.01.2017, 09:50
HELLman HELLman ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.05.15
Sijainti: Imatra
Viestit: 53
Perusasetus

Kuulostaa hyvältä!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.01.2017, 11:49
sirP sirP ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.06.05
Sijainti: Turku
Viestit: 1.628
Perusasetus

Näin järjestäjänä ei ole mitään estettä ja ihan kannatettavaa jos vaikka toisi muutaman kilpailijan lisää.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 20.01.2017, 15:24
turakoitsija:n Avatar
turakoitsija turakoitsija ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 05.02.08
Sijainti: ristiina, Finland.
Viestit: 1.287
Perusasetus

Meniskö "potin" jako sit esim 50/30/20 prosenttia?
Molemmille luokille tietty oma potti?
Jonkuulainen kirjanpito ketkä osallistuu?
__________________
M.O.C
TemmiTiimi
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.01.2017, 01:58
BIG CHEVY BIG CHEVY ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 09.04.10
Sijainti: imatra
Viestit: 18
Perusasetus

crossi


Tuohon pitäis olla ainenki kolome eri luokkaa. Pienet, isot ja pro.kiinnostas kyllä.
__________________
Worry 777
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.01.2017, 03:20
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BIG CHEVY Näytä viesti
Tuohon pitäis olla ainenki kolome eri luokkaa. Pienet, isot ja pro.kiinnostas kyllä.
mikä helevetin pro? samallai nuo rahalla tehyt autot radalla ohitetaan kun muutkin katiskat :P

enivei mukana, vaik jeeppi ei haluakaan osallistua ku ekaan lähtöön ja siitäkii vaan osan ajoaikaa
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.01.2017, 11:56
Gegguli86:n Avatar
Gegguli86 Gegguli86 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 10.07.06
Sijainti: Pälkäne, Finland.
Viestit: 1.103
Perusasetus

Mulla pyörii päässä semmonen ryhmäjako kun diisselit ja bensat.. ja maksimi rengaskoko vaikka esim. 37" Kumpaankin riittäs porukkaa ja tasottas voimasuhteita perkeleesti
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 21.01.2017, 17:51
turakoitsija:n Avatar
turakoitsija turakoitsija ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 05.02.08
Sijainti: ristiina, Finland.
Viestit: 1.287
Perusasetus

Tointaako noita luokkia rueta muuttelemaan. Ei niitä kilpailioita liikaa ole kahteenkaa luokkaan. Ja kyllä niillä diiseleilläkin on pärjätty.
__________________
M.O.C
TemmiTiimi
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 22.01.2017, 23:28
Roope K. Roope K. ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.03.13
Sijainti: Klaukkala
Viestit: 38
Perusasetus

Kuulostaa hyvältä! Minun mielestä crossin kohdalla rengas koko vapaaksi ja jos jotain pitäis luokitella ni kaksi luokkaa, vajaamoottorit ja V8!
Mukana ollaan!

Huuto ei auta voimaa pitää olla!
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 26.01.2017, 15:03
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Erikoisia luokkajako ehdotuksia.
Mutta niihin enempää kantaa ottamatta....

En halua olla ilonpilaaja, mutta kannattaa vakuutusyhtiöstä kysyä minkälainen vakuutus tänä vuonna pitää olla jos kilpaa haluaa ajaa.

Viime viikolla vakuutusyhtiön edustaja kertoi että liikennevakuutus ei korvaa kilpailutapahtumassa käyneessä vahingosta senttiäkään, vaan kilpailukäytössä pitää olla oma erillinen vakuutus.

Muistaakseni Luumäellä viime vuonna muutamalla oli joku kilpailuvakuutus joka ei ollut hinnallakaan pilattu.

Eikä minulla ole tästä sen enempää infoa eikä mielipidettä, kysykää vakuutusyhtiöistä.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 21.01.2017, 18:14
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Viestit: 3.272
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BIG CHEVY Näytä viesti
Tuohon pitäis olla ainenki kolome eri luokkaa. Pienet, isot ja pro.kiinnostas kyllä.
Pröö - luokkaan porttaaliakseliset ja putkirunkohäksättimet ?

Samaan erään, mutta pröö cuppilaskentaan?
__________________
WORRY


Viimeksi muokannut Arska-tehtaalta : 21.01.2017 18:16
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 21.01.2017, 19:33
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

mitä noita nykyään ollu kisoja, niin ihan sama ajaa avoimessa kaikki, koska viivalla on muutama hullu auto per kisa ja isot ei oo loistanu kyllä todellakaan yhdessäkään kisassa, niin se rengaskoko ei oo niin merkkaava oikeesti, ellei radat ole sitten ihan hc offia.. verraten nyt vaikka worry, pienten voittaja ajo jotain oliko ny 34 kierrosta, me ajettiin 19 kiekkaa ja jäätiin pienissä tais olla neljänneksi, mutta sillä ois irronnu ison luokan voitto, eli kyl se luokkien erottaja on jossain muualla kun renkaissa.

ainoo jako mikä vois olla järkevä ois tehojen mukaan jaottelu, koska luumäellä oli tänä(kin) vuonna joku turbodieseli joka ei päässy voiman puutteen takia mäkee ylös ja siihen synty suma ja joitakin peltikontakteja ja yks ihan todellinen vaaratilanne kun väistin reaktioilla eteen liinat kiinni vetävää ja tyrkkäsin PeMaSin Tuksun pois radalta (sori toni, oon edelleen pahoillani siitä..), mutta tosiasia on se, että jos tuolla aletaan vaatia teholappuja tms scheissee, touhu kallistuu ja siinä ei oo mitään järkee.

sitten kun vielä muistaa sen, et TD miehet ajaa tasasen tappavasti monta kertaa ihan täyden ajoajan, toisin kun bensa himmeleillä se homma loppuu yleensä siihen et jotain hajoaa, eli vaikka hitaammin etenevät, niin silti pärjäävät, koska krossi on MYÖS kestävyyslaji.

tilanne voi muuttua silloin kun viivalla alkaa olla pari-kolme kymmentä autoa, niin ehkä noita luokkajakoja pitää miettiä sillon paremmin, optimihan ois, että joka lähdössä ois vaikka se parikytä autoo ja luokkia vaikka neljä esim bensa pienet/isot, diesel pienet/isot tai jotain siihen malliin, tai tehorajalla vaikka 100kW isot/pienet tai mitä tahansa

homma kantsii miusta pitää mahollisimman simppelinä ja tähänhän tuo myös oman hauskuuden kun joka kisassa säännöt ei ole täysin samat, eli jossain ajetaan aikaa ja toisaalla pelkkiä kierroksia ja onhan radatkin erilaisia, eli toiveena ois, ettei vietäs liian "byrokraattiseksi" tätä autourheilun kuninkuusluokkaa, siis hauskuuskertoimella mitattuna
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 21.01.2017, 20:15
sirP sirP ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.06.05
Sijainti: Turku
Viestit: 1.628
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN Näytä viesti
mitä noita nykyään ollu kisoja, niin ihan sama ajaa avoimessa kaikki, koska viivalla on muutama hullu auto per kisa ja isot ei oo loistanu kyllä todellakaan yhdessäkään kisassa, niin se rengaskoko ei oo niin merkkaava oikeesti, ellei radat ole sitten ihan hc offia.. verraten nyt vaikka worry, pienten voittaja ajo jotain oliko ny 34 kierrosta, me ajettiin 19 kiekkaa ja jäätiin pienissä tais olla neljänneksi, mutta sillä ois irronnu ison luokan voitto, eli kyl se luokkien erottaja on jossain muualla kun renkaissa.

ainoo jako mikä vois olla järkevä ois tehojen mukaan jaottelu, koska luumäellä oli tänä(kin) vuonna joku turbodieseli joka ei päässy voiman puutteen takia mäkee ylös ja siihen synty suma ja joitakin peltikontakteja ja yks ihan todellinen vaaratilanne kun väistin reaktioilla eteen liinat kiinni vetävää ja tyrkkäsin PeMaSin Tuksun pois radalta (sori toni, oon edelleen pahoillani siitä..), mutta tosiasia on se, että jos tuolla aletaan vaatia teholappuja tms scheissee, touhu kallistuu ja siinä ei oo mitään järkee.

sitten kun vielä muistaa sen, et TD miehet ajaa tasasen tappavasti monta kertaa ihan täyden ajoajan, toisin kun bensa himmeleillä se homma loppuu yleensä siihen et jotain hajoaa, eli vaikka hitaammin etenevät, niin silti pärjäävät, koska krossi on MYÖS kestävyyslaji.

tilanne voi muuttua silloin kun viivalla alkaa olla pari-kolme kymmentä autoa, niin ehkä noita luokkajakoja pitää miettiä sillon paremmin, optimihan ois, että joka lähdössä ois vaikka se parikytä autoo ja luokkia vaikka neljä esim bensa pienet/isot, diesel pienet/isot tai jotain siihen malliin, tai tehorajalla vaikka 100kW isot/pienet tai mitä tahansa

homma kantsii miusta pitää mahollisimman simppelinä ja tähänhän tuo myös oman hauskuuden kun joka kisassa säännöt ei ole täysin samat, eli jossain ajetaan aikaa ja toisaalla pelkkiä kierroksia ja onhan radatkin erilaisia, eli toiveena ois, ettei vietäs liian "byrokraattiseksi" tätä autourheilun kuninkuusluokkaa, siis hauskuuskertoimella mitattuna
Juurikin näin
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajerod officrossiin/ Apinakiikku suunistukseen sami73 Maasturiprojektit 61 09.01.2019 21:01
Myyty Ford Bronco 1981 5.0+C6 Officrossiin. MarkoK O/M/V Ajoneuvot 6 15.08.2015 15:51
Officrossiin säännöt MikkoVuorsola Tapahtumat 73 29.01.2015 01:18
Myyty V8- LJ 70 vaikka OffiCrossiin kilpuriksi tai Trialiin hoojii O/M/V Ajoneuvot 0 28.11.2011 17:59


Sivu luotu: 23:43 (GMT +2).