Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.12.2016, 17:43
viri-viri:n Avatar
viri-viri viri-viri ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.11.15
Sijainti: Harjavalta
Viestit: 63
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mase Näytä viesti
Periaatteessa autossa kuuluu toimia kaikki toiminnot jotka tehdas siihen on laittanut.
Itse olen ollut todistamassa, kun vanha jenkkiauto katsastettiin moitteetta ilman kaasuvaijerilla, se kun sattui hajoamaan konttorin parkkipaikalle. Jarrudyno tuotti hieman vaikeuksia, kun ei tyhjäkäynnillä ollut tarpeeksi voimaa nousta rullilta ylös. Auton omistaja meni sitten konepellin alle ja väänteli sieltä kaasua samaan aikaan kun inssi ohjasi autoa, oli melko turvallisen näköistä

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 29.12.2016, 18:31
Mase:n Avatar
Mase Mase ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 27.07.11
Sijainti: Yläne
Viestit: 1.523
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja solihull Näytä viesti
ihan oikeastiko näin on käynyt? Missähän kasuri olisi vitosvaihteelle laittanut kun koeajalla ei paljon kakkosta isompaa ennätä laittaa???
Ihan oikeasti tapahtui kyllä. Koko tarina meni niin että vanhempi mieshenkilö osti kyseisen LJ:n autoliikkeestä josta auto myytiin nimen omaan 4-vaihteisena eli vitonen poistettuna. Asiakas ymmärsi ja hyväksyi tämän ja oli sanonut asiasta katsastuksessa jolloin insinööri oli koittanut vitosta ilmeisesti hiukan isommalla voimalla jolloin lukitus joka esti sen vaihteen päälle menon hajosi tai vääntyi. Puuttuvasta vaihteesta sitten hylky. Siitä tulikin melkoinen soppa kun autoliike ei halunnut maksaa laatikon korjausta koska asiakasta oli informoitu puutteesta kuittia myöden ja asiakas taas ei suostunut kaupanpurkuun jota autoliike tarjosi tilalle. Olisko siihen käytetty laatikko silloin vaihdettu jotta autoon saatiin leima, vai otettiinko se loota auki. Ei muista, hommasta on tosiaan yli 20v ja vain valtion laitoksia löytyi silloin.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja viri-viri Näytä viesti
Itse olen ollut todistamassa, kun vanha jenkkiauto katsastettiin moitteetta ilman kaasuvaijerilla, se kun sattui hajoamaan konttorin parkkipaikalle. Jarrudyno tuotti hieman vaikeuksia, kun ei tyhjäkäynnillä ollut tarpeeksi voimaa nousta rullilta ylös. Auton omistaja meni sitten konepellin alle ja väänteli sieltä kaasua samaan aikaan kun inssi ohjasi autoa, oli melko turvallisen näköistä
Olen henkilökohtaisesti omalla autolla ollut samalla yllämainitulla konttorilla kun mun omasta autosta hajosi startti jarrudynolle kun inssi ei saanut sitä pysymään käynnissä. Käsijarrulla onneksi hiukan autettuna nousi rullilta ja auto työnnettiin hallin läpi parin inssin avustamana nosturille ja ulos. Leima tuli ilman huomautuksia. Siellä tuli silloin töiden puolesta juostua lähes päivittäin joten ehkä se vaikutti insinöörien suopeuteen tai oli muuten hyvä päivä
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SOA ja katsastus tth Tekniikka & Jutustelu 11 02.10.2016 21:28
Neliveto ja katsastus... ? Jarrutesteri ? TOPPAHOUSU Tekniikka & Jutustelu 35 03.02.2015 13:41
Snorkelli ja katsastus fintroll Tekniikka & Jutustelu 3 07.09.2010 14:14
Vinssiasennus ja katsastus Patu925 Tekniikka & Jutustelu 7 03.07.2008 15:35
panhard ja katsastus SLehto Tekniikka & Jutustelu 6 14.02.2008 20:49


Sivu luotu: 18:59 (GMT +2).