Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 04.11.2016, 08:40
Hessu888:n Avatar
Hessu888 Hessu888 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.07
Sijainti: Finland
Viestit: 2.949
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Siinä olen samaa mieltä, että tuo välys johtuu vetonivelestä ja tuosta päätylaipasta.
Siis niiden keskinäisestä poorituksesta.
Toki muualtakin yleensä löytyy "pikkasen"
Kyllä mun mielestä suurin klappi löytyy yleensä murroksen kuulien ja pesien väliltä jos murroksia ei ole just uusittu. Toki välystä löytyy pikkasen kaikista mahdollisista kohdista mutta monasti vaikka boorit on hyvät ja välitys todettu irtomurikassa timmiksi, niin klappia silti yllättävän paljon ei-uusilla murroksilla.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Remontti topic Tolu Chit-Chat 51 24.11.2015 18:39
Vitaran kytkin remontti kawatus Tekniikka & Jutustelu 1 19.11.2013 20:14
Hj60:n jakolaatikon remontti Timoboy Tekniikka & Jutustelu 2 15.08.2013 21:07
Pajeron kansi remontti. AAPEE21 Tekniikka & Jutustelu 4 10.08.2012 22:25
Pajero remontti jakopää kokonaan hit100 Tekniikka & Jutustelu 1 28.07.2011 14:17


Sivu luotu: 17:19 (GMT +2).