![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() ^ Tai nokka. Eikös se ole näissä mallia ilman kiilauraa ja oikeaoppiseen ajoitukseen tarvii jotain muutakin kuin silmän?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kuulostaa äkkiseltään että pumppu on liian aikaisella. Onhan se ajoitettu heittokellolla?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kuten tuossa edelliset ovat jo vastailleet, pumpun ajoitus voipi olla pielessä. Joko pumpun ja nokka-akselin välinen ja/tai nokka-akseli jolloin pumppukin menee pieleen.
Hätäinen ja normaaliakin rumempi käyntiääni viittais tosiaan liian aikaisella olevaan, myöhäisellä oleva tekis tästä sepelimyllystä pehmeästi käyvän ja huonosti käyntiin lähtevän. Mun kokemukset peräisen Volvosta mutta peruspata on sama.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Esikammiokone käy vaikka olis pytyllä ajotus pielessä.. toki oma vitoskone oli pytyn myöhäsellä ja otti kierroksia tosi rauhallisesti..
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Onko ne irroittanu siitä remontin yhteydessä kampiakselin kunkkupulttia? Tässähän on ilmeisesti ne neljä pienempää pulttia joilla hihnapyörä lähtee irti? Kannattaa tarkistaa väpättääkö se kampiakselin hihnapyörä, ja jos väpättää niin silloin siitä on kampiakselin pää kierossa ja sen joutuu kalvaimella jyrsimään suoraksi. Tämä vaikuttaa myös pumpun ajoitukseen, ja aiheuttaa myös pitkää starttia, tehottomuutta ja karkeata käyntiä.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Nyt ku on näin moni muukin sitä mieltä että ajoitus ei ole oikein niin taidankin käydä huomenna taas kyselemässä mitä tehdään.. olenhan kumminkin maksanut oikein tehdyn työn. Onneksi ei ole hinausmatkaa kuin n. 800m ammattikoululle.. eikä sitä nyt ole ku kerran jo sinne hinattu ja pois..
![]() On ollu kyllä sen verran makoisasti vastoinkäymisiä että toivottavasti sais jatkossa elää hieman rauhallisemmin tämän auton kanssa.. johan siellä uutta osaa on kohta jo nii paljon poljettu ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Opettaja kertoi että jakopää on kyllä työkaluin tehty ja ajoitettu heittokellolla.. eli häne mielestää ei olisi ajoituksessa vikaa.
Keksiikö arvon offipalstalaiset muita syitä tuohon kuvailuuni? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään VW T4 Transporter 2.4D -90 | Bonne | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 13.08.2014 13:50 |
Myydään VW Transporter T4 2.4D -92 purkuun | Hegeli | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 26.04.2013 17:50 |
Myydään VW Transporter T4 -97 2,4D pitkä | KarvaTurpa | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 29.04.2012 17:31 |
VW Transporter T4, 2.4d syncro vaihdelaatikon irroitus | TimoV | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 27.08.2010 17:20 |
OT M/V Transporter T4 2.4D -90 | Racingrabbit | O/M/V Muut | 1 | 20.03.2005 21:54 |