Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.05.2016, 15:09
Porvoonlankku Porvoonlankku ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 28.05.16
Sijainti: Suomenniemi
Viestit: 9
Perusasetus

No vautsi, siinähän tuo ois valmis paketti. Pitääpäs kysellä mitä tuo kustantais.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 29.05.2016, 15:11
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

Jos mersulaiseen koneeseen päädyt, niin OM605 vois olla hyvä ja kohtuukokoinen, tarvittaessa tehokaskin
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.05.2016, 15:12
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

Patrollin 3,3turbo vetää hyvin volvoa.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 29.05.2016, 16:38
JV73 JV73 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 06.11.05
Sijainti: Ulvila, Finland.
Viestit: 1.242
Perusasetus

Komppaan edellistä, SD33turbo, lämpöongelmat siirtyy historiaan kun laittaa katolle kunnollisen alumiini syylärin, voi jättää orggiksen kokonaan pois.
__________________
WWW.RASKAS.FI
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 29.05.2016, 19:57
Porvoonlankku Porvoonlankku ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 28.05.16
Sijainti: Suomenniemi
Viestit: 9
Perusasetus

No nythän näit alkaa löytyä. Käykös toi patrollin 3,3 suoraan volvon vaihdelootaan vai pitääks vaihtaa koko voimalinja?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 29.05.2016, 20:32
Mika_T Mika_T ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.11.07
Sijainti: N/A
Viestit: 1.778
Perusasetus

Kai se mersun kutonen on huomattavasti parempi kuin kivikautinen sd33t.
Samalla keveämpi. ~195-200kg painaa tuollanen OM603 3l kuutonen.

Jos painolla ei ole mitään väliä niin cumminssin 5.9

Viimeksi muokannut Mika_T : 29.05.2016 20:35
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 29.05.2016, 20:42
Ranee:n Avatar
Ranee Ranee ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.09.07
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 1.049
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mika_T Näytä viesti
Kai se mersun kutonen on huomattavasti parempi kuin kivikautinen sd33t.
Samalla keveämpi. ~195-200kg painaa tuollanen OM603 3l kuutonen.

Jos painolla ei ole mitään väliä niin cumminssin 5.9
Jos lähdetään maltillisemmin hulluttelemaan niin kyllä itse ennemin laittaisin 4bt:n, säästää paljon painossa ja pituudessa.
__________________
Joop
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 29.05.2016, 21:22
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

Nelos cumminssi ois varmasti ihan kiva. Mutta mersun ja patrollin koneita on tyrkyllä paljo enempi.
Sd33 ei varmasti käy volvon laatikkoon suoraan. Mutta jos laatikossa on irrotettava kytkin koppa niin sitä soveltamalla onnistuu.

Ite en mersun koneista ole lähellekkään samanlaista tyhjäkäynti vääntöä saanu mitä vapari patrollissa on. Patrollin kone on kyllä tosi hyvä hiippailee.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rangen dieselöinti ADHD Tekniikka & Jutustelu 27 18.05.2016 21:45
4 runner dieselöinti beejii45 Tekniikka & Jutustelu 39 16.04.2011 03:38
dieselöinti Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 2 03.09.2010 07:50
c303 dieselöinti? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 8 02.05.2009 17:40
Dieselöinti Tekniikka & Jutustelu 3 07.09.2005 15:39


Sivu luotu: 10:35 (GMT +2).