![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
__________________
www.classicjeepparts.com |
|
#2
|
|||
|
|||
|
No vautsi, siinähän tuo ois valmis paketti. Pitääpäs kysellä mitä tuo kustantais.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Jos mersulaiseen koneeseen päädyt, niin OM605 vois olla hyvä ja kohtuukokoinen, tarvittaessa tehokaskin
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Patrollin 3,3turbo vetää hyvin volvoa.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Komppaan edellistä, SD33turbo, lämpöongelmat siirtyy historiaan kun laittaa katolle kunnollisen alumiini syylärin, voi jättää orggiksen kokonaan pois.
__________________
WWW.RASKAS.FI |
|
#6
|
|||
|
|||
|
No nythän näit alkaa löytyä. Käykös toi patrollin 3,3 suoraan volvon vaihdelootaan vai pitääks vaihtaa koko voimalinja?
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Kai se mersun kutonen on huomattavasti parempi kuin kivikautinen sd33t.
Samalla keveämpi. ~195-200kg painaa tuollanen OM603 3l kuutonen. Jos painolla ei ole mitään väliä niin cumminssin 5.9
Viimeksi muokannut Mika_T : 29.05.2016 20:35 |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Jos lähdetään maltillisemmin hulluttelemaan niin kyllä itse ennemin laittaisin 4bt:n, säästää paljon painossa ja pituudessa.
__________________
Joop |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Rangen dieselöinti | ADHD | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 18.05.2016 21:45 |
| 4 runner dieselöinti | beejii45 | Tekniikka & Jutustelu | 39 | 16.04.2011 03:38 |
| dieselöinti | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 03.09.2010 07:50 |
| c303 dieselöinti? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 02.05.2009 17:40 |
| Dieselöinti | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.09.2005 15:39 | |