Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.05.2016, 08:13
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.128
Perusasetus

http://www.smt.nu/volvo-c303-mercede...0ddt-6-cyl.php

__________________
www.classicjeepparts.com
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 29.05.2016, 15:09
Porvoonlankku Porvoonlankku ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 28.05.16
Sijainti: Suomenniemi
Viestit: 9
Perusasetus

No vautsi, siinähän tuo ois valmis paketti. Pitääpäs kysellä mitä tuo kustantais.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.05.2016, 15:11
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.915
Perusasetus

Jos mersulaiseen koneeseen päädyt, niin OM605 vois olla hyvä ja kohtuukokoinen, tarvittaessa tehokaskin
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 29.05.2016, 15:12
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

Patrollin 3,3turbo vetää hyvin volvoa.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 29.05.2016, 16:38
JV73 JV73 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.11.05
Sijainti: Ulvila, Finland.
Viestit: 1.253
Perusasetus

Komppaan edellistä, SD33turbo, lämpöongelmat siirtyy historiaan kun laittaa katolle kunnollisen alumiini syylärin, voi jättää orggiksen kokonaan pois.
__________________
WWW.RASKAS.FI
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 29.05.2016, 19:57
Porvoonlankku Porvoonlankku ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 28.05.16
Sijainti: Suomenniemi
Viestit: 9
Perusasetus

No nythän näit alkaa löytyä. Käykös toi patrollin 3,3 suoraan volvon vaihdelootaan vai pitääks vaihtaa koko voimalinja?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 29.05.2016, 20:32
Mika_T Mika_T ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.11.07
Sijainti: N/A
Viestit: 1.781
Perusasetus

Kai se mersun kutonen on huomattavasti parempi kuin kivikautinen sd33t.
Samalla keveämpi. ~195-200kg painaa tuollanen OM603 3l kuutonen.

Jos painolla ei ole mitään väliä niin cumminssin 5.9

Viimeksi muokannut Mika_T : 29.05.2016 20:35
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 29.05.2016, 20:42
Ranee:n Avatar
Ranee Ranee ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.09.07
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 1.050
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mika_T Näytä viesti
Kai se mersun kutonen on huomattavasti parempi kuin kivikautinen sd33t.
Samalla keveämpi. ~195-200kg painaa tuollanen OM603 3l kuutonen.

Jos painolla ei ole mitään väliä niin cumminssin 5.9
Jos lähdetään maltillisemmin hulluttelemaan niin kyllä itse ennemin laittaisin 4bt:n, säästää paljon painossa ja pituudessa.
__________________
Joop
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rangen dieselöinti ADHD Tekniikka & Jutustelu 27 18.05.2016 21:45
4 runner dieselöinti beejii45 Tekniikka & Jutustelu 39 16.04.2011 03:38
dieselöinti Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 2 03.09.2010 07:50
c303 dieselöinti? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 8 02.05.2009 17:40
Dieselöinti Tekniikka & Jutustelu 3 07.09.2005 15:39


Sivu luotu: 15:47 (GMT +2).