Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 11.02.2005, 22:10
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.282
Perusasetus

Kun keulaan heittää kunnon puskurin ja vinssin sekä mahdollisesti toisen akun ja jytymmän pohjapanssarin niin lisäpainoa tulee äkkiä yli 100kg. Silloin keula vajoaa helposti muutamia senttejä. Sen kompensoimiseksi kannattaa kiristää vääntösauvoja,jotta se palaa suunnilleen normaaliin tilaan tai pikkuisen ylemmäksi (tai vaihtaa jäykemmät vääntösauvat, mikä on tietenkin kalliimpaa). Lisääntyvä jäykkyys on tarpeen ja parantaa ajo-ominaisuuksia tuossa tilanteessa. Tukivarsien liikevarat on aina samat vakiot, vääntösauvojen kiristyksellä vaan tavallaan valitaan se lähtöpiste mistä liikevarat alkaa alas tai ylöspäin.

-- Eino Grön ja ikivihreät tangat....häh? --
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rakentelu säännöksiä mikkot Tekniikka & Jutustelu 0 20.12.2006 20:49
Rakentelu säännöt pjkorkko Tekniikka & Jutustelu 3 11.02.2006 12:31
rakentelu kuvia haussa Tekniikka & Jutustelu 1 28.03.2005 20:58
Kaksoiskansalaisuus ja rakentelu säädökset Rabarberg Chit-Chat 10 01.03.2005 18:59
Mistä aloittaa rakentelu ? Tekniikka & Jutustelu 17 02.01.2004 13:42


Sivu luotu: 12:42 (GMT +2).