![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Kun keulaan heittää kunnon puskurin ja vinssin sekä mahdollisesti toisen akun ja jytymmän pohjapanssarin niin lisäpainoa tulee äkkiä yli 100kg. Silloin keula vajoaa helposti muutamia senttejä. Sen kompensoimiseksi kannattaa kiristää vääntösauvoja,jotta se palaa suunnilleen normaaliin tilaan tai pikkuisen ylemmäksi (tai vaihtaa jäykemmät vääntösauvat, mikä on tietenkin kalliimpaa). Lisääntyvä jäykkyys on tarpeen ja parantaa ajo-ominaisuuksia tuossa tilanteessa. Tukivarsien liikevarat on aina samat vakiot, vääntösauvojen kiristyksellä vaan tavallaan valitaan se lähtöpiste mistä liikevarat alkaa alas tai ylöspäin.
-- Eino Grön ja ikivihreät tangat....häh? -- |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rakentelu säännöksiä | mikkot | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 20.12.2006 20:49 |
Rakentelu säännöt | pjkorkko | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 11.02.2006 12:31 |
rakentelu kuvia haussa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.03.2005 20:58 | |
Kaksoiskansalaisuus ja rakentelu säädökset | Rabarberg | Chit-Chat | 10 | 01.03.2005 18:59 |
Mistä aloittaa rakentelu ? | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 02.01.2004 13:42 |