![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Ei hyvää päivää... Mistä ihmeestä se lukon hammas tietää nopeudesta mitään. Pyörien välinen nopeusero ratkaisee. Itse olen vetänyt sujuvasti 50 km/h vauhdissa etu- ja takalukon päälle G-mesestä. Hyvässä lykyssä joutuu ajelee useita satoja metrejä, ennen kuin lukko naksahtaa päälle (=merkki valo hampaan menemisestä perille syttyy). Kesken sudittelun en lukkoa vetäisi päälle. Joskus on käynyt niin, kun on kiinni, ja sudittelee kunnolla ja polkaisee kytkimen pohjaan, ei malta odottaa tarpeeksi, kun kytkee lukon. Pyörä vielä pyörii ja pauke kuuluu. Momentit on tosin pieniä, mutta kuitenkin. Ehkä ne autonvalmistajat ilmoittaa asian noin, ettei joku taula aja lukot päällä siviliä sillä seurauksella, että lepikko raikaa. T pasik
Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
lukkojen sopivuudesta | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.11.2006 11:54 | |
Tampereella ARB:n lukkojen asentajaa? | Racingrabbit | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 22.12.2005 16:29 |
HJ-61 lukkojen merkkivalon kytkimet???? | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 11.04.2005 08:55 |
Lukkojen kytkentä sähköllä? | Grau | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.10.2004 00:50 |
HJ-61 lukkojen kytkentäsydeemit berttaan? | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 28.08.2004 23:25 |