![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
tuol whatsapin puolella kovasti hehkutettu nii jatketaan täällä. Eli hoviapulaisen kanssa pistettiin ns. töpinäx, ja hierottiin iskareihe paikat, panhardi+kiinnikkeet, maalailtiin kaik paikat ja hiottiin sisätilat kaljuks. Sit todettiin että tota autoo on hankala ajella ilman penkkiä.. Laitoimma sinne siis OMP:n kuppijakkaran, kiinnityski on sitte 60x60x4 tavarasta, niin ei heti karkaa.... ![]() Kiskot ja etäisyydensäätöki toimii. Tarkemmat kuvat akseliston ja penkin asennuksesta puuttuu, jos tekosyy pitää keksiä nii pietää vaikka asennus&tekniikkasuunnitelusalaisuutena. ![]() Kesken jäi pohjaanlyöntikumien laitto, ja rajotinliinat.. Rajotinliinoista on mitat, että ne nyt joutuu teettää vielä. Ja jarruputket joutuu vääntää mut se on tulevaisuutta. Saatii renkaat alle, koeajolla ei ilmenny bumpsteeriä eli jotai on tehty oikei. Sit semmone huono tärähtäny kuva, koska kuvat on kivoja jne.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Paljonko kasvoi joustot verrattua lehtijousiin?
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Sen ei tartte kasvaa paljoo mitään etton parempi ku lehtijouset...
Vaa nuo on kohtuu jäykät jouset nuoki. Ajellaa kesä ja katotaa mimmone se on. nuoku on defen 3'' korottavat HD jouset, niin sinnehhä kävis defen vakiot jos ne ois vähä mukavemmat ajaa... ![]() Vaa tunnustellaa kattellaa kokkeillaa ja niieespäi |
|
#4
|
||||
|
||||
|
tänää ei palijo tapahtunu. Hiottiin sisätilat loppuun, ja korihommia väännettii. Vielä pitäs pari paikkaa hitsailla sisälle, niin saa maalata loputki sisätiloista.
Kokeillaan huomenna saada sisätilat valmiiks, ja hyökätä ulkopinnoille.. Ainakin taakse tehtävä pyöränkaaria vähän, ja yhtä nurkkaa oikoa. Samalla jos sais tuon perseen ilmaan ja purettua akselin lattialle... ![]() Kuvat on kivoja. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Sit semmone huono tärähtäny kuva, koska kuvat on kivoja jne.
Jäykkää on jossain, etupuskurin ja-akselin välinen kulma ei ole paljon muuttunut. Auto vaan kallistuu ja takapää joustaa.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Samaa kattelin lisäks näyttää et kuskinpuolen etujousi on tolleen:
Vai valehteleeko kuva?
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Tuota vääntöä en huomannutkaan. Jumittaa oikeasti, että tuolleen vääntyy jousi.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
huono tärähtäny kuva...
![]() Pitää kokeilla ottaa parempia. Jäykäthä nuo on kyllä, mutta koeajolla toimi mukavasti. Jyty ainakin muistaa miten kova tuo alusta oli. EDIT; Nuohan on tosiaa korottavat ja wannabe HD-mallit, niin vaihtoehtonahan mulla on nykästä sinne disco1 originellit jouset jos ne ois vähä lupsakemmat ajettavat. Ajetaa nyt kesä tuolleen, arvioidaan auton käyttötarkotus, kun ei ole nyt varoja ostaa vinssiä keulalle niin voi olla että ei kauheita ajoreissuja tule ajettua... Parannellaan enstalvena vaikka toisille jousille.
Viimeksi muokannut Ab3 : 07.02.2016 16:46 |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Olhase vaha niinkuin kivireki.
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Saa kysyä.. Kai se on vähä tottumusjuttu.
Mulla oli hiluxissa ja LJ:ssä sähkövirveli, ja jotenkin kun mielty käyttää sitä niin HJ:n kohdalla se mekaaninen ei jotenki ollu omaan mieleen. Sama tässä bertassa. Bertassa vielä se, että vinssin kardaani oli kiero ku kaninkyrpä ja ristikot oli ihan moro, eikä niitä jaksanu laittaa. Lisäksi saa noita etuylityksiä niin palijo pois vaihtamalla sähkövirveliin, niin päätös oli melkei yksistään sillä sinetöity. Mekaaninenhan on hyvä. Ja toisen mielestä täys paska. Onha sähkö vs.mekaaninen molemmissa hyvät ja huonot puolensa ja kaikilla varmasti vielä mielipiteensä siihen päälle. Tähän topicciin en kaipaa sit sitä puolestajavastaan vinssikeskustelua kun se ei hyödytä mitään eikä teidän kenenkään mielipide loppupeleissä paina mitään sen vinssin kohdalla.. Saatika vaikuta tämän auton rakentamiseen virvelin kohdalla. ![]() turmakaarista? Vaan tänään saatiin sisätilat färiin. Ja sumplittiin noita turvakaaria, sisälle ofcourse. Mihis kohtaan porukka on pääkaaren sijottanu? Lähinnä mietin tota kiinnitystä koriin, kun toisellapuolen on pahka tankinluukun/putken kohdalla. Myö mietittiin tossa myös, että taidetaan tehdä vähä paksummasta putkesta ja hitsaillaan valmiista putkimutkista se pääkaari. Tällähä ei kuitenkaa ajeta kilpaa kisoissa, missä vaaditaan kaaret. Jos retroissa kävisi joskus? Pääkaarellahan oli sääntö että ei saa valmiista mutkista tehdä? Saahan siitä valmiista mutkista tekemälläki kestävän, kun sulattelee hyvillä säädöillä..
|
|
#12
|
|||
|
|||
|
Jäykkää on jossain, etupuskurin ja-akselin välinen kulma ei ole paljon muuttunut. Auto vaan kallistuu ja takapää joustaa.
[/QUOTE]Ihan normikäytöstä jakarialustalle
|
|
#13
|
||||
|
||||
|
|
|
#14
|
|||
|
|||
|
Samaa vikaa loppuun ajetussakin.
|
|
#15
|
||||
|
||||
|
Joo-o joo-o.
Vaa jotai saatu taas aikaseks. Runkoa lyhenneltiin edestä, eli etuylitykset miellyttää nyt ihtee. Jaaa sit aloteltiin silpoo tota takanurkkaa joka oli rrrrrutattu. taisiis lommolla. Kyllä mie jos saisin nähä sen kaverin joka tän auton korin on joskus vetäny kauttaaltaa alustamassalla, niin saattasin vaikka kiittää ihan isolla kooolla. Saa nimittäi koko korin kiertää tolla teräsharjalaikalla..... Sit vetäydytää kolmen päivän rakentelutauolle, palathan perjantaina.
|
|
#16
|
||||
|
||||
|
Konttorille sit toi runkoaisan pätkä mukaan... Se kun on runkonumero siinä palikassa.
|
|
#17
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
ja mistäkö tiiän?.....![]() ![]() Älä käytä kuppimallin laikkoja, mikään pikkurälläkkä ei kestä koko autoa putsata jos ei tasapainota niitä ensin, noin niinku vinkkinä
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hj60 | Tepi_p | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.06.2011 15:14 |
| Ostetaan 16" vanteet (HJ60) ja startti (HJ60) | Juuz | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 25.07.2010 12:13 |
| Ostetaan HJ60 61 tai HJ60 bolt on sopivan moottorin! | Karvanaama | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.12.2009 23:29 |
| M: HJ60 ja HJ60,5 | ZTR | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 12.10.2007 13:51 |
| M: hj60/61 5v laatikko+muita hj60:sen osia | Ahma | O/M/V Muut | 14 | 26.07.2004 20:19 |