![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Samaa mieltä. Ei tarvii olla niin teräväkään reuna kun jo rispaantuu poikki. Eks ketju olis hyvä? ![]()
__________________
Mersumies. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
En tiedä pysyskö tuos jos jonkulaista letkuu halkasee puoliks, tai varsinaists "reunalistaa"? Yks mikä varmasti pysyy ja kestää ois hydrauli letkuspiraali niputtaa tiukaks?
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Panhardi valmistu eilen, eli GR:n panhardi muokattiin sopivaksi, ja vaihdettiin uudet puslat. toiseen puslaan puristeltiin soviteholkki, niin saa 16mm pultilla kiinni, toisessa päässä läpireikä 14mm pultille. ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Joskus oon nähny ihan tehtaantekosissa turvavöissä sellasen pellin mikä on prässätty tohon alas silleen niinku holkiksi.
Vaikee selittää mutta vähä niinku lykkäisit sen pellinpalan läpi tuosta reiästä ja taitat samaan suuntaan ku liinanki, ja sen verran pitkä pellinpala et mahtuu "ympäri" sit vasaralla takoo siihen olemaan. sit vähä vielä tuosta...pikkusen tuosta... sit ku se on aiva lommoilla ja vituillaan nii rälläkällä pois, ja hups nyt tuli kauhee lovi tähän palikkaan olikos niitä ylimääräsiä ![]() ![]() ![]() Tuohonhan tulee paljo enemmän kuluttavaa rasitusta ku tavan turvavöihin, ku ei niitä kolareita ihan joka päivä ajeta. ite jos tekisin rajotinliinoja nii ryöstäisin jostai autosta ne yläpään kolmiot mitkä on suunniteltu niin että turvavyö liukuu siinä tsiljoonia kertoja ees taas.
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Täähä on vasta kokeilu, et kattotaa miten noita modailee ja miten ne tulee kestämään, tehää sitämukaa sit jatkokehitystä... ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Päivitetääs.
Etuakseli on iskareita ja panhardin rungonpuoleista kiinnikettä vaille valmis. Kesken;
Jep... Jos noista sos-elämän kiemuroista pääsis hiljalleen tän kimppuun kun tää on vähävitusti vastustellu. Nytton senverta hyvä hallikaveri apuna, niin pitäsi ruveta syntymään. Keskittäsi kaiken ajan tälle. Deadline on 14.5 eli Backwoods Cruising. Siellä tää pitäs nähdä... ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj60 | Tepi_p | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.06.2011 15:14 |
Ostetaan 16" vanteet (HJ60) ja startti (HJ60) | Juuz | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 25.07.2010 12:13 |
Ostetaan HJ60 61 tai HJ60 bolt on sopivan moottorin! | Karvanaama | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.12.2009 23:29 |
M: HJ60 ja HJ60,5 | ZTR | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 12.10.2007 13:51 |
M: hj60/61 5v laatikko+muita hj60:sen osia | Ahma | O/M/V Muut | 14 | 26.07.2004 20:19 |