![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Lainaus:
![]() Lainaus:
Lainaus:
Tämähän tässä juuri on.. periaatteessa kaikki on kuten pitää, mutta silti ei toimi kuten pitäsi. Ei ole perkele helppoa ![]() Jotenkin olen alkanut kääntyä tuonne kampura/ nokka- ajoituksen pielessäolemisen suuntaan, tai sitten on jotain venttiilikoneiston häikkää. Ei tässä muuten oikein ole järkeä. Jostain täytyy ahdistaa, koska kone toimii muuten mutta ei kierrä eikä vastaa kaasuun kunnolla.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
tota, ooks koittanu vanhaa perinteistä alipainemittaria ja kattoa miten alipaineet käyttäytyy missäkin käynti/ajotapahtumassa, silläkin aika paljo näkee mitä siä koneessa tapahtuu jos bensanpaineet kerran pysyy... verrata sitä mappianturin lukemaan...
onko keinut oikean pituset... |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
IMM?
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Keinut on oikean pituiset.. tai eihän näihin kansiin käy kuin tietyt mallit, muita ei voi edes käyttää ![]() Lainaus:
Moottorin kierrosnopeustieto PCM:lle/ mittaristoon tulee myös kampuran asentotunnistimelta. Tuo on kyllä totta, että pitäisi kuormittamattomana kiertää eri tavalla kuin kuormitettuna.. IMM? Ajonesto? Vai mikä.. anteeksi mutta nyt ei ole itselle tuttu lyhenne ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja bensanpaineetko oli kohillaan kierroksillakin? |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Bensapaineita en ole mitannut, mutta oli kyllä kohdallaan ennen projektia. Tämä on kyllä hyvä huomio, täytynee tarkistaa.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Jos kuitenkin positiivisesti ajatellaan, niin kone ainakin hörisee kauniisti ja kuulostaa hiton hyvältä
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Kaasutin?
Oldsin V8 kone kasattiin viriosilla ISONkone rempan jälkeen niin vanha nelikurkkuinen rochester ei enää riittänyt, piti laittaa Holley 750 tuplapumppu. Ei ahdista eikä nikottele enää....
![]()
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Millä sä raakkasit PCM:n kuviosta pois? Ei tuossa liene kovin monimutkainen softa mutta ei olisi ensimmäinen kerta kun softalla "suojellaan" jotain ja rajoitetaan jossain kohti. Leikkaako tarkalleen aina täsmälleen samoille kierroksille vai vaihteleeko minkä verran?
Jenkkifoorumeista apua? |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Onko tossa Jeepissä minkälainen ruisku? Jos ruiskussa ei ole IMM (ilmamassamittari) niin ruiskukartat (ja ehkä ennakotkin) on nokka-akselin vaihdon jälkeen päin persettä.
Ruiskuhan voi käyttää IMM ilman mittaamiseen (läppä tai kuumalanka) tai sitten ajetaan kartalla joka saa inputin imusarjan alipaineesta, kierroksista ja kaasuläppän asennosta sekä moottorin lämpötilasta. Nokan vaihto pelkästään jo heittää alipaineet ihan muualle ja näin seokset myös. Lamdalla korjataan lähinnä pintakaasu- ja tyhjäkäyntialueet. Jos ruiskussa ei ole IMM niin tuollaiset moottorin muutokset vaatii aina ruiskun käpälöimisen. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Grand cherokee WJ | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 15.03.2010 22:29 |
Ostetaan Cherokee/Grand Cherokee 4.0 (huoltokirjalla) | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 20.02.2010 18:48 |
O. Cherokee/Grand Cherokee laturi. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 16.02.2008 17:49 |
cherokee tai grand cherokee kokemuksia | Chit-Chat | 8 | 16.05.2007 18:55 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 |