![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
se ahtaminen on meijän pitäjällä ollu aina se "juttu" ni mietin sitäkii vaihtoehtoo.. kuhan ny eka sais auton liikkumaan, ei pitäs ostella rikkinäisiä "siks ku halvalla sain" uskaltanu viel ees kertoo emolle et perheen jeeppimäärä ei muuttunu mihikää vaik yks lähti pihasta muualle ja se oli viel kaverina viemässä sitä ![]() muuten asiaaki, tuli tuos kaverin kanssa turistua niin oli kovasti sitä mieltä et tuon jeepin lootan ohjauksen pystys toteuttaa megasquirtilla, siis kaks megan boxia ja ne kommunikoi sitten keskenään kuten alkuperänen ecm+ pcm yhistelmä.. sais kuulema säädettyä niitä vaihtohetkiä yms juttuja aikalailla portaattomasti ja tosiaan jos turbottaa tai ylejään ahtaa megan kanssa, ni voi saada aika toimivan kombinaation
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Lainaus:
) alkaneet jenkeissäkin modata Mopareihinkin (GM- tuotteisiin jo varmaan 10-15 vuotta sitten ). SCT Tuner maksaa sen muutaman satkun + softat päälle - ei ole ihan halpaa, mutta jotenkin itse luotan enemmän autonvalmistajan alkuperäiseen boksiin vs. tee-se-itse-malliin, joka pitää vielä kokonaan ohjelmoida aivan alusta lähtien...ja toisaalta jos on 4xRH- sarjan laatikko, niin niissä et paljon softalla vaihtohetkiä muuttele
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
eikös se TCM anna nimenomaan tulikomennot laatikolle kaasun asennon, nopeuden, jne perusteella? vai onko siellä vaan sähkö sen takia, et nopeusmittari ja shifteri näyttäs jotain?
siis en mie ole sitä niin tarkasti tutkinu, kun että joku "eku" aisinissakin on, mut sitä et mitä se oikeesti tekee, ei kyl ole tullu tutkailtua lähinnä lähteny oletuksesta, että jos ecu keskustelee lootan kanssa, niin joku älyhän siellä on, jolla vaihtohetket jne määritellään ja sillon jos menee ja korvaa auton oman älyn niin tilalle pitää tehä korvaava
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Chryslerin 4xRH- sarjan laatikot (ZJ:n tapauksessa '93-'95 5.2- mallien 46RH) on hydrauliohjattuja, ja ainoastaan ylivaihdetta ja muuntimen lukitusta ohjataan sähköisesti -> vaihtoihin vaikuttavat asiat tehdään ihan perinteisin keinoin. Chyrslerin 4xRE- sarjan laatikot (ZJ:ssä '93-'98 4.0:n perässä 42RE, '96-'98 5.2:n perässä 44RE, ja '98 5.9:n perässä 46RE) on sähköohjattuja, ja niissä äly on integroitu PCM:ään -> näissä EI ole erillistä laatikonohjausboksia, vaan logiikka on samassa paketissa moottorinohjauksen kanssa. Näihin laatikoihin pääsee käsiksi mm. mainitsemallani SCT Tunerilla, kunhan on tyyppi joka osaa ohjelmoinnin. edit: ja sen verran vielä tarkennusta, että SCT tunerilla käsittääkseni pääsee vain OBD-II moottoreiden/ laatikoiden älyyn käsiksi.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 09.12.2015 10:39 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
ookoo, mie automaattisesti oletin, että kasikoneissa on samallai älykkäät lootat kun kutosenkin persiissä. tai siis tuossa Aisinissa
sillohan vanhemman ZJ:n muuttaminen megalle on ns näppikeikka, koska luulen, että sinne saa johonkin karvaan sen turbiinilukon ja OD:n ohjauksen, aikalailla heittämällä. nyt eletään jännän äärellä, visiot eikun alkaa karkailla ja katujeeppi oli tarkotus pitää vakiona
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Juu, nuo ekat kolme vuotta kasin perässä oli hydrauliohjattu.
Jälkimmäiset kolme vuotta sähköohjattu
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
no eihän miulla perseaukisella ois varaa "uuskoppaseen"
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Grand cherokee WJ | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 15.03.2010 22:29 |
| Ostetaan Cherokee/Grand Cherokee 4.0 (huoltokirjalla) | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 20.02.2010 18:48 |
| O. Cherokee/Grand Cherokee laturi. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 16.02.2008 17:49 |
| cherokee tai grand cherokee kokemuksia | Chit-Chat | 8 | 16.05.2007 18:55 | |
| Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |