![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Painetta tärkeämpää on että kumiletkut kestävät kuumaa atf:ää, öljyn kestävä polttoaineletku ei sitä välttämättä kestä! Paineet max 10bar.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ja öljynmäärähän mitataan auton käydessä tyhjäkäyntiä niin silloin toi alas valuminen ei häiritse.
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Ja vaihdekeppiä pittää liikutella käyttö ohjekirjan mukaan ennen tarkasteluja mittatikussa.
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
ja mittaus N päällä
![]()
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Riippuen laatikosta. Osassa mitataan P asennossa. Edelleen kantsii tsekata sitä ohjekirjaa niinkuin jyty neuvoo.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Juu.. ei tosiaan kaikissa laatikoissa pidä olla vaihde vapaalla öljyjä tarkistellessa. Yleensä homma selviää myös mittatikusta, kun ei meidän vanhoissa romuissa kuitenkaan ole enää ohjekirjoja ollut vuosikausiin
![]() Kuten jo mainittiin, jäähdyttimelle menevät letkut pitäisi olla ATF:ää ja riittävän korkeaa lämpöä kestävät. ~150°C pitäisi riittää varmasti, jos noin kuumat liemet on lootassa niin on jo isompiakin ongelmia. Paineet ei jäähdytinlinjassa yleensä ole kovin kummoiset, sanoisin että max. 4-5bar. luokkaa.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() edit. se bemari tais olla toyotan tehohäviöissä eikä täällä, mut silti! :-)
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso Viimeksi muokannut veijon-esso : 03.12.2015 15:18 |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Vanha Bemari oli siellä vaan vertailuna ku toyoo saa lastuttaa kaikenmailman opeilla että on samat tehot ku muilla merkeillä vakiona
![]()
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Kuinka iso se jäähdyttimen pitäis olla jotta siitä olis tosissaan hyötyä.
Keulalla tietty savirännissä helposti tukkeutuu mut kait silti jotain vielä auttaa.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#14
|
||||
|
||||
![]()
kyllä hondastakin offroadauto tulee, jos siihen vaihtaa jäykät akselit alle :P
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jäähdyttimen siirto taakse? | Mutamies | Tekniikka & Jutustelu | 59 | 16.11.2010 16:27 |
Ostetaan Ostettu Jäähdyttimen siivekkeet | PikkuMyy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 20.07.2009 16:31 |
Pohdiskelua offiauton pakoputkien sijoittelusta | veijon-esso | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 17.12.2008 23:07 |
Jäähdyttimen paikkaus | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 11.10.2007 09:40 |
Jäähdyttimen kennolle oksasuoja | pkarlstedt | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 05.12.2005 10:59 |