![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Ei tietoa missä päin auto on ollut ennen... itse kävin sen Sulkavalta. Toi kaasarivika kuulostaa ihan järkeenkäypältä ku niitä tosiaan tuli ainakin 2 ellei jopa 4 auton mukana. Tällä hetkellä suikka kyllä toimii toi laiskuus on lähinnä ominaisiis. Tota weberia oon kyllä kattellut, mut onko siitä sitten hintaansa nähden hyötyä ku noita vanhoja ruiskuja saa ku käy tonkii kavereiden navettoja ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Teoriassa (ja käytännössäkin) ruiskulla saadaan koneesta vähän enempi tehoa ulos + parempi vastaavuus kaasuun mutta käytännössä ero on aika pieni. Enempi keskittyisin sytytyksen modaamiseen, eli jakaja mäkeen ja suorasytytys kehiin. Ja se uusi Weber
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Hieno suikka,joo siis 6.5 välitys on aivan ehdoton,muuttuu auton luonne täysin,ite huomasin että jaksaa mennä pitkälläkin puolelle paljon paremmin(235/75/15),tosin,mulla tippui se marssivauhti aika paljon,eli menee nytten pitkänpuolen vitosella,kolmellatuhannella kierroksella 77kmh.aivan passeli,ainakin mulle,ja joo,näähän ei mitään raketteja oo.mulla toimii kaasarina corollan 3k sta otettu kaasari,melkein bolt on.
|
|
||||
|
||||
![]()
6.5 välitys on maastokäytössä tosiaan ihan vertaansa vailla, mutta välityksien tiheys kannattaa kuitenkin valita auton käyttötarkoituksen ja rengaskoon perusteella. Jos alla on suht pienet renkaat ja tulee paljon jurnuteltua maantiellä, niin jotkut vähän miedommat välitykset saattaa olla fiksumpi valinta.
|
||||
|
||||
![]()
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=95405 Tossa kans hyvä viestiketju mihin kannattaa laittaa kysymyksiä.
Mutta joo asiaan, mulla oli omassa 413:sessa lowrangelta tilattu välitys satsi 4.16 ja renkaat 235/75r15 , noille renkailla oli mielestäni tosi hyvä välitys satsi ja maantiellä oli vielä "mukava" ajella kun moottori ei huutanut.. Jos nyt valitsisin välitykset ton kokosille renkaille niin ehkä koittaisin sitä seuraavaa, olikohan se nyt 4.9 tai jotain vastaavaa.. Tosin voiko maastossa mennä liian hiljaa 😜
|
||||
|
||||
![]()
[offtopic]
Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
eihän noista mistään ketjuista oikein mitään löydä, jatkaa vaan kirjoittelua sinne perään
![]()
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SukiSuki projekti.. | SukiSuki | Maasturiprojektit | 7 | 08.10.2007 19:39 |
SukiSuki projekti .... | SukiSuki | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 16.09.2007 08:58 |
Sukisuki täristää | geswas | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 23.03.2005 17:32 |
O:SUKISUKI | O/M/V Muut | 0 | 26.02.2004 21:39 | |
Sukisuki | JHautopelti | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 08.06.2003 18:23 |