![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Kyllä se huotin sinne ajaa öljyä kun on turbon imupuolella. Pikkuinen sirinä saattaa kuulua, normiahdothan tuossa on 0,7-0,8bar. Cooleri auttaa mutta pakoputki saattaa ahdistaa. Sininen saattaa johtua käynnistyksessä hehkutulpista tai siitä että suuttimet pikkuisen kusee, mulla se loppui kun hehkut ja suuttimen laittoi. Mustaa se lykkää jos on soppaa ruuvattu lisää.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä siitä sarjasta kerkeää, joskus sanoi turbojen rakentaja että siihen 300hp ja + riittänee oma sarja, moni omatekoinen kuulemma huonompi virtauksiltaan. Taitaa kansi ahdistaa ennen sarjaa.
|
|
||||
|
||||
![]() Sopiiko lj/rj70 lukko ln110/65 murikkaan?
Elikkä itellä tossa tollanen ln110 luxi missä ln65 etuakselisto, olis tarjolla rj70 paikoillaan ollut arbin etulukko ja takalukko. Välitykset jää siis vanhat.
Eikös nää mee ristiin heittämällä?
|
||||
|
||||
![]()
Kellään mitään varmuutta tosta lukkohommasta??
|
||||
|
||||
![]()
Mulla ainakin sopi ln65sesta otettu lukko rj70 hihgpinion etumurikkaan suoraan.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 |