![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Jumankauta 10.90 kappale TOYOTALLA (8kappaleen tarve..). Eikö näitä enää mistää saa tarvikkeina? Fixus, osaset kysytty eikä motonetin listoilta löydy. ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä niitä saa ihan tavan varaosakaupasta jos vaan myyjä osaa ja/tai sitä sattuu nappaamaan.
Jos varaosamyyjä ei pysty selvittämään oikean osan alkuperäisnumeroa niin selvitä ite (Toyodiy, japan-parts.eu tms) ja mee sen numeron kanssa sinne. Sitte se varaosamyyjä myy sulle sen numeron perusteella joko Payenin KJ127 tai PA138 eikä maksa paljoa.
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi (perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f) wonk.sytes.net/76s/ |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ps. http://www.motonet.fi/fi/varaosat/58...rren-tiiiviste
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#4
|
|||
|
|||
![]()
LN65 pitäisi saada tupla jakis mutta mistä tunnistan onko jakolaatikossa 21 vai 23 boorinen akseli, ilman että puran lodjua. Määrääkö moottori, vuosimalli vai mikä tämän?
Sais kerralla tilattua käypäset osat |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kaikissa LN65:ssa on 21-urainen sisäänmeno jakiksessa.
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Uliseva Hilma, osa Grande Finale
Ulina jatkui edelleen.
Uuden ulinan syy oli todennäköisesti se, että tyhjennysproppu oli jäänyt löysälle ja öljyä tihkui ulos. Nyt perässä uudet öljyt ja lisäksi yksi kardaaniristikko on vaihdettu. Poika, joka tuolla nyt ajelee, kertoi, että ulina on lähes poissa. Tää tuli siis kuntoon. Kiitos kaikille avustaneille. ![]()
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#8
|
|||
|
|||
![]() LN 110 kojetaulun palaneiden polttimoiden vaihto
Tuollaista suunnittelin. Kaksi lamppua on pimeänä eikä pimeällä oikein enää näe, että mitä nopeutta mennään
![]() Mitäs poppakonsteja tai muuta huomattavaa tuohon kojetaulun avaamiseen liittyy? Nopeusmittarin vaijeri?
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
No perkele sieltähän ne löyty! Just laittelin tilaukseen ja samalla otin yhen ristikonkin. KIITOS VINKISTÄ! |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Millä rengaspaineilla porukka ajelee 31 10.5 renkailla?
__________________
Toyota hilux 2.4 td ln 170 -99 |
#11
|
|||
|
|||
![]()
2.1bar
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#12
|
||||
|
||||
![]()
2L kansipoka päällä, kanneksi 2L-T kansi kun sattu ehjä löytymään..
Nokka asetelma 2L koneesta.. Tuntus pyörivän ja kaikki on jo momentissa. Mutta tällänen ero löytys, vastaavasta kokemusta keltäään, mistähän aiheutuu? http://vilkutin.1g.fi/kuvat/2015/venat.jpg
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Noniin kertokaas velhot kun paremmin tiedätte (nuhdelkaa, jos epäonnistuin searchin käytössä).
![]() Elikäs omassa LN170 2L-T koneessa on koko sen ajan ku mulla on se ollut (60tkm) niin kuulunut turbosta semmonen sirinä, joka nousee kierrosten kanssa sitä mukaa kun sille jengaa antaa. Jotkut sanonu, ettei ole normaalia, mutta en ole itse jaksanut siitä huolestua kun ei ole tuntunut vaikuttavan mihkään. Puhtia ja vääntöä löytyy ja kulkee suht iloisesti. Vanha omistaja nostanut ahtopaineita ja asennuttanut perus isomman coolerin keulalle. Ahdot tällä hetkellä 1bar luokkaa. No yks päivä tossa huomasin, että oli ohjaussimpukka ja koko runkopalkki aivan mustana öljystä ja ilmeisesti se oli nyt vuotanut coolerin ja imusarjan välisestä ahtoputkesta. Turbo on aina ollut pikkusen märkä, mikä kuulemma ollut ihan normaalia, mutta eihän sitä öljyä pitäisi kuitenkaa coolerin kautta imusarjaan mennä vai mitä? ![]() Eli falskaako mulla ny vaa turbo sen verran, että sitä öljyä pääsee sinne ahtoputkiin ja kuinka paljon vielä on normaalia? En ole vielä jaksanut ottaa auki ja kattoa onko väljää yms kun en noista turboista pahemmin ymmärrä. Ja tosiaan kun kyseessä on käyttöauto niin ei oikein pysty seisottaa autoa, kun jokapäivä on tarvetta sille. Niin ja tosiaan käynnistäessä se työntää sinertävää savua putkesta ja liikennevaloista lähdettäessä tulee mustaa pilveä. |
#14
|
|||
|
|||
![]() taro
mikähän mahtais taroa vaivata. tuli sellainen vika että kun laittaa virrat päälle, niin syttyy vain latauksen merkkivalo eikä starttaa. ei toimi mittarit puhallin ym.. hinaamalla käyntiin niin toimii normaalisti
|
#15
|
|||
|
|||
![]()
Kuullostais vähän samalta mikä mulla tuli tohon takavetoseen. Itellä korjaantui aika jäätävällä virtalukkopatentilla, jossain oli vinkkiä että toi vois johtua siitä kuskin jalkatilassa olevasta sulakepesästä ja sinne ilmenevistä hapettumista, minkä takia virtaa ei mene tarpeeksi virtalukon läpi.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#16
|
|||
|
|||
![]()
Akkujen varaus?
|
#17
|
|||
|
|||
![]() taro
joo vika löytyikin. startin heräte menny poikki ja ottanut maihin,
polttanut pääsulakkeen |
#18
|
|||
|
|||
![]()
Tamgersilta ei enään saanu etukardaanin tuplaniveleen neulasarjaa, joten varmaankin jostain messingistä yms. pitäisi liukulaakeri tehdä. Kysymys kuuluukin, että olisiko kenelläkään antaa mittoja suoraan? Itseltä mitat hukkunu johonkin.
|
#19
|
|||
|
|||
![]() Pakorööri
Tuossa ln170 pakoputki lähtee motista oikealta,niin mikshän helevetissä se alla menee mutkalla siirtyen auton vasemmalle puolelle...laatikon alapuolelta,lieneekö joku teeseitse värkkäys....eihän sinne saa mitään panssariakaan kiinni ja se putki nyt ekana kivissä ja kannoissa kiinni ja on rumakin vielä. Ja kaiketi myös alkuperinen samoin on.Onko joku mahdollisesti värkännyt jonka muun ratkaisun
|
#20
|
|||
|
|||
![]()
Heräte on helppoa ottaa ihan valojohdoista, vaikka parkeista.
Pakoputkea pitää muotoilla ja lististellä jos meinaat apparin puolelta vetää perään asti tai sitten muuttaa laatikon tukirautoja. Etuakseli ja jakoloota roikkuu putkea alempana, vielä ei ole putki haitannut 8v aikana vaikka normaalia isompi rööri ja taisi jäädä normaaliputkea alemmaskin toi sivuveto kun aikoinaan putken tein. |
#21
|
|||
|
|||
![]() PAH!
Onko valoraudat ja lavakaaret tehty jostain jalometallista, kun hinnat ainakin sen mukaiset, ihan ei viitsi maksaa parin lampun jalustasta montaa sataa euroa
|
#23
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 |