turasin sitten toisen puolen valamiiks noiden jousitusjuttujen osalta, sit alko taas hetkeks ahistaa ku nuo HD ohjausvarret on mutkilla ja ohjausvarren paat molemmat paskana, siis yhen keikan ajetut Heavy Duty malliset.. vittu noit jenkkien osia kun ei kestä käyttöö ja maksaa aivan homonaan, ni muutama tunti mettäs ja pillun päreinä kumet ja pallonivelet.. no, pitää huomenna tutkia saako niistä viel vai palaako viel rahaa enemmän, mitä oli budjetoitu seuraaviin muutoksiin. alkaa olla pikkuhiljaa aika selkee kuva paljo tälläsen vehkeen tekeminen maksaa ja vaik duusailee kaiken itte ni viis tonttua ei tunnu missään ku tekee "kilpuria"
tästki vehkeestä puuttuu sellasia halpoja juttuja kuten välitykset, turvatankki, takatukarit, etujouset (jep neki menee viel vaihtoon), marine mallin vesipumppu ja muutamalla satasella sekalaista asennustarviketta

nii ja se etupään E-Locker..
no, jottei ois nii maanisdepressiivistä valittamista ni tein mie ihan oikeesti jotain hyödyllistä hallil ja nyt vois olla, ettei insa raavi ennee kiinni, seuraavas kunnon riiputukses sen sit näkkee et mite käyp, mut vois olla parempi ko edellisellä keikalla
kuvatusta, tuli pöläytettyy vähä sinkkiä pohjille, sinkkikori ni pohjat sinkkimaalilla
täs näkkee ettei siel puskimen takana enää kauheesti ole tavaraa, kahtotaan sit pysyykö leimasedät kannassaan ku nää muutokset oli ns sovittu konttorilla jo
huomeen vissiin sit vähä ohjauksen tutkailua/sepittelyä ja ohjaustehostimen litkujen vaihto, haisteluperusteisella analyysillä autosta on PALANU tehostajan nesteet

mite lie mahollista mut tällee on päässy käymään :P