Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter
Ilmankos turpeet sauhuaa pohjapanssarin päällä, kasikoneessa peltisarjat ja kollektorien jälkeen yhdistetty ni sehän on jo 2400 astetta  Onneksi ei oo V12 
Käyntilämpösenä tyhjäkäynnillä pakosarjat vajaa 300 astetta ja "ajossa" menee IR-mittarin asteikosta yli.. Toi takavaimentimen lämpö kuulostaa ehkä korkealta, onko vaimentimessa eristävää kerrosta vai onko sauhut heti ulkokuoren alla? Ja kuinka "eristetty" putki on ennen pakosarjoja?
|
Alkanut tuntumaan että tuossa pajen takapöntössä asuu hornanhenki ja siksi lämpee ulkoa noin paljon..

Todnäk vaimentaja on niin vanha että ei enää eristä, toi turpeen käryäminen mutkin herätti ne turpeet oli vaan takavaimentajan päällä..
Melkosen varma on että ei tossa mitään vikaa ole, se on vaan tehtaalta jo niin korkeaviritteinen että lämpö johtuu siitä

Niin hyvin on tullut kommentteja/pohdintaa tähän topiciin että turhaan noin alhaisesta lämmöstä murehtii, muistaa vaan ettei koske pakoputkeen käytön jälkeen/aikana, se poppaa