![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Systerin laitoin APK-jauhetta ja käyttelin puolisen tuntia, sen jälkeen huolellinen huuhtelu ja uudet nesteet. Loppui lämpöongelmat ja kabiinikin lämpeni ihan eri tavalla. Vuoden sisään alkoi vuotaa sit lämppärin kenno sekä syyläri...
|
||||
|
||||
![]()
Onko epäilysi että tuo apk-jauhe olisi syy tuohon vuotoon mikä ilmeni vuoden päästä? Itse kyllä tein tarkasti huuhtelun ja useaan kertaan. kennoaki lorottelin kauan aikaa molempiin suuntiin puutarhaletkulla. No nyt ainakin on lämmin auto eikä tarvinut alkaa purkamaan koelautaa uutta kennoa varten ainakaaan vielä.. Katsotaan miten pitkään pysyy auki ja yleensäki kestää syyläri ja kenno.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Turha laittaa sinne kiertämään yhtäaikaa esim. astinpesutabletteja ja happoja... jompikumpi. Tai sitten ensin toinen-kunnon vesihuuhtelu ja sitten toinen aine-kunnon huuhtelu..
Hapan ja emäksinen yhdessä=neutraloitumisen tulos-sulfaatti. Eli jopa vielä tanakammin tukossa.. |
|
|||
|
|||
![]()
Jimnyyn saa sit raitisilmasuodattimenkin laitettua. Kaikkissa mitä itte oon kattellu niin on paikka sille suodattimelle hanttimiehen jalkatilassa. Vaatii akrobatiaa, mutta semmonen 30mm levee ja 200mm pitkä kansi siellä hanskalokeron alla. Suodatin vaan lykätään sinne.
=ettei mee kenno havunneulasista ym moskasta tukkoon. |
![]() |
Luokat |
ford mondeo, lämmityslaite, ongelma |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jäähdytysjärjestelmän puhdistus ? | TOJOHJ60 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 03.09.2014 20:50 |
lj:n lämppärin kennon puhdistus | Jande | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 07.11.2008 18:22 |
Runkopalkin puhdistus? | kingkuppi | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 22.01.2007 08:07 |
lämppärin kennon mittoja | evo2 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 12.01.2007 09:58 |
Aluvanteiden puhdistus? | panzer | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.05.2006 11:43 |