Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.08.2015, 22:46
tepa250d tepa250d ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 17.08.08
Sijainti: oripää
Viestit: 533
Perusasetus

minkäs takia ne täytyy kääntää tappiin

__________________
riiseli mersedes
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.08.2015, 22:48
tokko tokko ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.05.15
Sijainti: Himanka
Viestit: 55
Perusasetus

Edellisessä oli maininta 33 renkaist, mutta tais tulla viestit aikalailla samaan aikaan.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.08.2015, 23:01
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Hyvin ymmärrettävää, et -04 autoa ei huvita ruveta rälläkällä pienimään, mut entäs jos sinne laittas riittävästi korinkorotusta? laki antaa myöten 77mm asti nostaa koppaa rungolta. Lähinnä voisin väittää, et ajo-ominaisuudet muuttuu vähemmän miellyttäviksi jos joutuu kirraamaan sauvat ääriasentoon.
Korin korotus toki vaatii melkoisesti askartelua, mut ei oo mikään peruuttamaton muutos ja ajo-ominaisuudet säilys jollakin tasolla.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 22.08.2015, 02:07
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

vääntösauvojen kirraaminen korotuskonstina on ihan tyhjä arpa, ellet halua siitä autosta ihan täyspaskaa ajettavaa ja muutenki epämäärästä. kohta joku älähtää ettei vaikuta, mutta paskapuhetta. jos jousitusta jäykistää, niin aivan varmasti se vaikuttaa negatiivisesti ajotuntumaan ja kuuluu sarjaan offroad legendoja, jos joku väittää muuta
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 22.08.2015, 10:01
tokko tokko ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.05.15
Sijainti: Himanka
Viestit: 55
Perusasetus

En nyt kyllä kysynyt ajettavuudesta mitään vaan vetonivelistä. Toki tiedän vaikutukset ajettavuuteen, mutta eikös ole pääasia että jokainen itse pärjää oman kulkineensa kanssa vaikka sitten etupää jäykkänäkin. :-P
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 22.08.2015, 10:50
Qtio Qtio ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.08.12
Sijainti: Riihimäki
Viestit: 92
Perusasetus



Siinä ex-mitsu 37x12.5x17 kumeilla. Vääntösauvat kirrattu tappiin, 50mm korin korotus ja reilusti rälläkkää Mutta mahtui siis pyörimään raapimatta, eikä murrokset naputtanut.

Viimeksi muokannut Qtio : 22.08.2015 10:54
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 22.08.2015, 11:03
tokko tokko ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.05.15
Sijainti: Himanka
Viestit: 55
Perusasetus

On kyllä saatanan makia. Tässä ihan näläkä kasvaa syöjesä. Paljoko oli hintaa korotus sarjalla.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 26.08.2015, 21:04
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tokko Näytä viesti
En nyt kyllä kysynyt ajettavuudesta mitään vaan vetonivelistä. Toki tiedän vaikutukset ajettavuuteen, mutta eikös ole pääasia että jokainen itse pärjää oman kulkineensa kanssa vaikka sitten etupää jäykkänäkin. :-P
meitä on tuolla maanteilla töikseen ajaviakin

kaikki rakentelu on oikiasti hyvästä, mutta järki päähän mitä paskaa maantiekäyttöön tupataan, ikävä kyllä valtaosa ei siinä innossaan tule ajatelleeksi sitä neronleimauksen seurausta, kun homma ei sitten menekään niinkun ajateltiin.. kannattaa hiukan miettiä, sitten kysellä paristakin eri lähteestä ja sitten viellä kerran miettiä, ennen kun tekee höperyyksiä.. sie et välttämättä saa täysin pilattua jotakin palleron ajopuolta sauvoja kirraamalla, mutta hyvin todennäkösesti se alusta ei enää pelaa sillai kun autoinssi on tehtaan suunnittelupöydällä sen laskenu ja jossakin ääritilanteessa voi sitten iskee hiukan paniikkia, kun homma lähteekin lapasesta, ainakin se on aivan reki ajjaa mettässä kun ei jousta ennää normaalisti. ennemmin lievä korin korotus ja kirraus maltilla, vaikka se korin nosto vaikuttaakin auton painopisteeseen negatiivisesti, mutta se painavampi osa eli kone ja laatikko jää edelleenkin rungolle. kahelta puolelta ongelmaa härkkimällä saa yleensä paremman lopputuloksen kun yheltä kantilta överiksi vetämällä. mietipä hetki erilaista ratkasun mahollisuutta tuohon ongelmaan
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 27.08.2015, 23:31
tokko tokko ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.05.15
Sijainti: Himanka
Viestit: 55
Perusasetus

Kyllä se alusta pelaa ihan hyvin ja ihan jees mehtäsäki. Ja onhan tuo laissa ihan sallittua. Aika helvetin pieni riski liikenteessä jos kattelee esim nuorison teeseitse kotteroita. Alkaa meneen aika offtopiciksi kun aiheena kuitenkin oli vetonivelet, mutta mielipiteet on kaikilla omat.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Patrollin vetonivelet! samiu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 01.12.2008 14:48
Hammassärky ongelmana jtj Chit-Chat 30 18.04.2008 18:35
Daihatsu Rocky pitkät valot ongelmana LaaLaa Tekniikka & Jutustelu 12 22.08.2007 18:06
vetonivelet Tekniikka & Jutustelu 12 28.07.2004 22:05
suzukin korotus ongelmana Tekniikka & Jutustelu 0 20.09.2003 21:13


Sivu luotu: 06:02 (GMT +2).