![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() minkäs takia ne täytyy kääntää tappiin ![]()
__________________
riiseli mersedes ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Edellisessä oli maininta 33 renkaist, mutta tais tulla viestit aikalailla samaan aikaan.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Hyvin ymmärrettävää, et -04 autoa ei huvita ruveta rälläkällä pienimään, mut entäs jos sinne laittas riittävästi korinkorotusta? laki antaa myöten 77mm asti nostaa koppaa rungolta. Lähinnä voisin väittää, et ajo-ominaisuudet muuttuu vähemmän miellyttäviksi jos joutuu kirraamaan sauvat ääriasentoon.
Korin korotus toki vaatii melkoisesti askartelua, mut ei oo mikään peruuttamaton muutos ja ajo-ominaisuudet säilys jollakin tasolla. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
vääntösauvojen kirraaminen korotuskonstina on ihan tyhjä arpa, ellet halua siitä autosta ihan täyspaskaa ajettavaa ja muutenki epämäärästä. kohta joku älähtää ettei vaikuta, mutta paskapuhetta. jos jousitusta jäykistää, niin aivan varmasti se vaikuttaa negatiivisesti ajotuntumaan ja kuuluu sarjaan offroad legendoja, jos joku väittää muuta
![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
En nyt kyllä kysynyt ajettavuudesta mitään vaan vetonivelistä. Toki tiedän vaikutukset ajettavuuteen, mutta eikös ole pääasia että jokainen itse pärjää oman kulkineensa kanssa vaikka sitten etupää jäykkänäkin. :-P
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Siinä ex-mitsu 37x12.5x17 kumeilla. Vääntösauvat kirrattu tappiin, 50mm korin korotus ja reilusti rälläkkää ![]() Viimeksi muokannut Qtio : 22.08.2015 10:54 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
On kyllä saatanan makia. Tässä ihan näläkä kasvaa syöjesä. Paljoko oli hintaa korotus sarjalla.
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() kaikki rakentelu on oikiasti hyvästä, mutta järki päähän mitä paskaa maantiekäyttöön tupataan, ikävä kyllä valtaosa ei siinä innossaan tule ajatelleeksi sitä neronleimauksen seurausta, kun homma ei sitten menekään niinkun ajateltiin.. kannattaa hiukan miettiä, sitten kysellä paristakin eri lähteestä ja sitten viellä kerran miettiä, ennen kun tekee höperyyksiä.. sie et välttämättä saa täysin pilattua jotakin palleron ajopuolta sauvoja kirraamalla, mutta hyvin todennäkösesti se alusta ei enää pelaa sillai kun autoinssi on tehtaan suunnittelupöydällä sen laskenu ja jossakin ääritilanteessa voi sitten iskee hiukan paniikkia, kun homma lähteekin lapasesta, ainakin se on aivan reki ajjaa mettässä kun ei jousta ennää normaalisti. ennemmin lievä korin korotus ja kirraus maltilla, vaikka se korin nosto vaikuttaakin auton painopisteeseen negatiivisesti, mutta se painavampi osa eli kone ja laatikko jää edelleenkin rungolle. kahelta puolelta ongelmaa härkkimällä saa yleensä paremman lopputuloksen kun yheltä kantilta överiksi vetämällä. mietipä hetki erilaista ratkasun mahollisuutta tuohon ongelmaan ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä se alusta pelaa ihan hyvin ja ihan jees mehtäsäki. Ja onhan tuo laissa ihan sallittua. Aika helvetin pieni riski liikenteessä jos kattelee esim nuorison teeseitse kotteroita. Alkaa meneen aika offtopiciksi kun aiheena kuitenkin oli vetonivelet, mutta mielipiteet on kaikilla omat.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Patrollin vetonivelet! | samiu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 01.12.2008 14:48 |
Hammassärky ongelmana | jtj | Chit-Chat | 30 | 18.04.2008 18:35 |
Daihatsu Rocky pitkät valot ongelmana | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 22.08.2007 18:06 |
vetonivelet | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 28.07.2004 22:05 | |
suzukin korotus ongelmana | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 20.09.2003 21:13 |