![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
umpirautaa(valuterästä) ei taida olla muu kuin itse korvakko..hitsisauman kun saat n.puoltoistakertaa vahvemmaksi ku ohuin materiaali mihin kiinnität,ni enempään ei ole mahdollista lujuuden puolesta vaikuttaa.pysyy kyllä kohtuudella,korvakot näkyy lepäävän painon puolella runkoaisaan niinkuin kuuluukin. reilu seevaus ja jos pikkukone,ni useampia saumoja,se ei muutenkaan ole huono menetelmä,sillä uusi sauma päästää edellisen hitsatun ja lopputulokseen jää vähemmän jännitteitä. jos pienellä(alle 150A) mikillä,ni pienellä langansyötöllä,siten silläkin saa raudan sulamaan. Hyvin irroitettu palikat...
__________________
W163 ML 400 CDI Ei ole enää maasturia. Leipäkää maistu enää leivältä.. Viimeksi muokannut G280E : 10.08.2015 09:10 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Miks asettelusylinterin, ja vain toisen, juuressa on joku tuollainen anturi ??
Täähän siis on se tiltin sylinteri.
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Perälaudan merkkivalon anturi. Tehdasasennuksissa laitetaan kojelautaan punanen merkkivalo, joka syttyy jos lauta on auki.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
LooGista. Laudassakin on joku asentoanturi kyllä...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Sen voipi heivata mäelle. Se on sitä varten, jotta vaaka-asennossa ei tartte painaa "contact" nappia, jotta lauta toimii. Sitten ku sitä rupeaa ajamaan kiinni ylhäällä, niin se asentoanturi ei anna sen taiton toimia loppuun asti painamatta samalla sitä kontaktinappia. Ja koko homma vaan siksi, ettei tuli jätettyä esim. päätä väliin lautaa sulkiessa.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Ok.
Tää on nelinappinen malli, jossa ei contact kytkintä (ilmeisesti) ole ollutkaan, eli toiminnot yhen napin takana. Tosin en oo saanut vielä pumppua napeista heräämään, eli jotain ohjausta uupuu. Nimim. Kytkentäkaavio ois pop
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Kannattaa katella johdotukset onko siinä ylimääräsiä päitä se contact nappi kun yleensä on erillisellä paneelissa ja voip olla, ettei ole purkaessa matkaan sattunut Ainakin yhen auton nähnyt missä ei ollut enää takalaita nostinta mut contact nappi koreili kyljessä ja johdot roikku
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HJ: voima ulos-oton hyödyntäminen?? | vanha-aatami | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 17.12.2007 14:37 |
| Lämpotolpan hyödyntäminen | p3000 | Chit-Chat | 29 | 03.02.2007 17:21 |