Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.08.2015, 18:18
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

umpirautaa(valuterästä) ei taida olla muu kuin itse korvakko..hitsisauman kun saat n.puoltoistakertaa vahvemmaksi ku ohuin materiaali mihin kiinnität,ni enempään ei ole mahdollista lujuuden puolesta vaikuttaa.pysyy kyllä kohtuudella,korvakot näkyy lepäävän painon puolella runkoaisaan niinkuin kuuluukin.
reilu seevaus ja jos pikkukone,ni useampia saumoja,se ei muutenkaan ole huono menetelmä,sillä uusi sauma päästää edellisen hitsatun ja lopputulokseen jää vähemmän jännitteitä.
jos pienellä(alle 150A) mikillä,ni pienellä langansyötöllä,siten silläkin saa raudan sulamaan.
Hyvin irroitettu palikat...

__________________
W163 ML 400 CDI
Ei ole enää maasturia.
Leipäkää maistu enää leivältä..

Viimeksi muokannut G280E : 10.08.2015 09:10
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.09.2015, 19:11
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.915
Perusasetus

Miks asettelusylinterin, ja vain toisen, juuressa on joku tuollainen anturi ??



Täähän siis on se tiltin sylinteri.
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.09.2015, 19:30
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Perälaudan merkkivalon anturi. Tehdasasennuksissa laitetaan kojelautaan punanen merkkivalo, joka syttyy jos lauta on auki.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.09.2015, 19:39
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.915
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo Näytä viesti
Perälaudan merkkivalon anturi. Tehdasasennuksissa laitetaan kojelautaan punanen merkkivalo, joka syttyy jos lauta on auki.

LooGista. Laudassakin on joku asentoanturi kyllä...
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.09.2015, 20:23
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
LooGista. Laudassakin on joku asentoanturi kyllä...
Sen voipi heivata mäelle. Se on sitä varten, jotta vaaka-asennossa ei tartte painaa "contact" nappia, jotta lauta toimii. Sitten ku sitä rupeaa ajamaan kiinni ylhäällä, niin se asentoanturi ei anna sen taiton toimia loppuun asti painamatta samalla sitä kontaktinappia. Ja koko homma vaan siksi, ettei tuli jätettyä esim. päätä väliin lautaa sulkiessa.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.09.2015, 20:59
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.915
Perusasetus

Ok.

Tää on nelinappinen malli, jossa ei contact kytkintä (ilmeisesti) ole ollutkaan, eli toiminnot yhen napin takana. Tosin en oo saanut vielä pumppua napeista heräämään, eli jotain ohjausta uupuu.

Nimim. Kytkentäkaavio ois pop
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.09.2015, 22:21
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
Ok.

Tää on nelinappinen malli, jossa ei contact kytkintä (ilmeisesti) ole ollutkaan, eli toiminnot yhen napin takana. Tosin en oo saanut vielä pumppua napeista heräämään, eli jotain ohjausta uupuu.

Nimim. Kytkentäkaavio ois pop

Kannattaa katella johdotukset onko siinä ylimääräsiä päitä se contact nappi kun yleensä on erillisellä paneelissa ja voip olla, ettei ole purkaessa matkaan sattunut

Ainakin yhen auton nähnyt missä ei ollut enää takalaita nostinta mut contact nappi koreili kyljessä ja johdot roikku
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ: voima ulos-oton hyödyntäminen?? vanha-aatami Tekniikka & Jutustelu 1 17.12.2007 14:37
Lämpotolpan hyödyntäminen p3000 Chit-Chat 29 03.02.2007 17:21


Sivu luotu: 07:45 (GMT +2).