![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Noniin hitsimestarit ja muut, Milläs tuollaiset 30 mm ainevahvuudeltaan olevan korvat kiinnitetään lujasti nostorunkoon takaisin ?? Seevi ja hitsi, mutta ajatuksia ... ?? Nuohan ovat nostimet saranakorvakot, eli paitsi lastauksen, myös tuulikuorma tulee niille.
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Mistään mitään tiiä, mutta ok 55.00 puikolla on hitsattu mehtäkoneen nosturia ja hydesylinterin varteen silmä takasin.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Itse hitsaisin nii, että aloitukset ja lopetukset selkeästi rungon puolelle ja lopuksi hioo jouhevaksi.
Lopputulos saman tapainen kuin tuon sauman yläpää ja mihinkään ei jää vajaata tai terävää reunaa niinkuin tun korvakon alapäässä.
__________________
RASOR |
|
#4
|
||||
|
||||
|
umpirautaa(valuterästä) ei taida olla muu kuin itse korvakko..hitsisauman kun saat n.puoltoistakertaa vahvemmaksi ku ohuin materiaali mihin kiinnität,ni enempään ei ole mahdollista lujuuden puolesta vaikuttaa.pysyy kyllä kohtuudella,korvakot näkyy lepäävän painon puolella runkoaisaan niinkuin kuuluukin.
reilu seevaus ja jos pikkukone,ni useampia saumoja,se ei muutenkaan ole huono menetelmä,sillä uusi sauma päästää edellisen hitsatun ja lopputulokseen jää vähemmän jännitteitä. jos pienellä(alle 150A) mikillä,ni pienellä langansyötöllä,siten silläkin saa raudan sulamaan. Hyvin irroitettu palikat...
__________________
W163 ML 400 CDI Ei ole enää maasturia. Leipäkää maistu enää leivältä.. Viimeksi muokannut G280E : 10.08.2015 09:10 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Miks asettelusylinterin, ja vain toisen, juuressa on joku tuollainen anturi ??
Täähän siis on se tiltin sylinteri.
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Perälaudan merkkivalon anturi. Tehdasasennuksissa laitetaan kojelautaan punanen merkkivalo, joka syttyy jos lauta on auki.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
LooGista. Laudassakin on joku asentoanturi kyllä...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Sen voipi heivata mäelle. Se on sitä varten, jotta vaaka-asennossa ei tartte painaa "contact" nappia, jotta lauta toimii. Sitten ku sitä rupeaa ajamaan kiinni ylhäällä, niin se asentoanturi ei anna sen taiton toimia loppuun asti painamatta samalla sitä kontaktinappia. Ja koko homma vaan siksi, ettei tuli jätettyä esim. päätä väliin lautaa sulkiessa.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HJ: voima ulos-oton hyödyntäminen?? | vanha-aatami | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 17.12.2007 14:37 |
| Lämpotolpan hyödyntäminen | p3000 | Chit-Chat | 29 | 03.02.2007 17:21 |