Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #22  
Vanha 09.08.2015, 13:53
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Fruehauf-CJ Näytä viesti
Aisa on nyt laastaroitu. Perusainetta ei enää pysty tarkastelemaan katkeamiskohdasta. Palataan seuraavassa samanlaisesti katkenneessa aisassa veto asiaan.


Kuva ei kerro, mutta toivottavasti tuli alkuperäiseen aisalevyyn läpihitsi!
Miksi poikittaista jäykiste putkea ei vaihdettu pidempään levyn läpimeneväksi?

pidetään mielessä..

kyllä seevaukset molemminpuolin yltää läpihitsautumiseen.rakoa en jättänyt aisan pituusmittojen säilymisen vuoksi.
poikittaisen putken vaihto olis ollu ylireagointia.kuten jo itsekkin hoksasit,kone on vanha(-01 tai-02) ja aisat on kestäneet tänne asti,ny ne on lujemmat kuin uutena,joten ei ole syytä olettaa etteivätkö kestäisi koneen "oikean"työuransa loppuun...
kone on oman firman kone joten muita vaatimuksia ei asian suhteen ollut kuin että,kone nopeasti takaisin arjen rymiin ja töihin.

E:
Ja aisathat tietysti korjasin oikeanlaisella rakenneteräksellä ja sen teräksenhän täällä muutamat mitä ilmeisimmin tuntevat oikealta nimikkeeltäänkin?siis teräs,mistä aisat on valmistettu?vai onko se vain samaa rautaa ku kaikki metallit?
__________________
W163 ML 400 CDI
Ei ole enää maasturia.
Leipäkää maistu enää leivältä..

Viimeksi muokannut G280E : 10.08.2015 10:55
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jäähdytinneste +muut nesteet. Vuosimallit 1984-1996 0 04.10.2002 19:13


Sivu luotu: 01:00 (GMT +2).