![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Mitä ulompana ja pystymmässä iskarit ovat, sitä paremmin ne vaimentaa.
Jos ne laittaa harjakattomalliin eli yläpäät yhteen niin vaimennusteho heikkenee. Liikeradastahan siinä on kyse, pystyssä oleva iskari liikkuu sen saman kuin akselikin, kallellaan olevaan ei välity liikkeestä kuin osa.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Range/land Rover takaiskarien 2" kiinnikkeet | tapsa4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 12 | 06.01.2013 23:21 |
Jahtiauto - pohdintaa | cap4 | Chit-Chat | 4 | 21.08.2012 21:40 |
panhard asento? | MotorPsycho | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 19.01.2010 17:21 |
hj 61 takaiskarien kiinnitys | Pluto | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.11.2009 14:11 |
Iskareiden asento | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 28.02.2006 14:17 |