![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Kevytperäkärry on katsastusvapaa vain vakuutusyhtiö haluaa siitä rahaa. Kokonaispaino tulee olla alle 750kg ei merkitystä onko jarrut vai ei. Jarrulliset akselit kantavuudeltaan alkaa 850kg
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mutta siinä meni metsään, että kokonaispainoraja ei ole ALLE 750kg, vaam MAX 750 kg. Ja ulkomuistista: talvi/nastarengaspakkokin taisi koskea vain isompia kärryjä (O2, eli yli 750kg) Mutta oman turvallisuuden takia Ainakin minulla on talvella nastarenkaat, kun vetoautossakin on; tulee nimittäin huomattavan herkästi poikittain, kun kärryn renkaat menee lukkoon jarrutuksessa, huomaa/pitää varoa jo huonoilla nastarenkailla. |
|
|||
|
|||
![]()
Kiitokset tiedosta, olen ollu siinä luulossa että jarrullinen kärry on aina katsastettava, mutta ne onkin aina ollu isoja kärryjä mitä on tullu vedettyä ja katsastettua.
|
|
|||
|
|||
![]()
Itelle meinasin, et kun teen kärryn niin jarrullinen tulee et saa kiskoa muutakin kuin kuomua
Mites saako vanhaa kärryä muuttaa jarrulliseksi?
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
||||
|
||||
![]()
Jaa, mulla oli aikoinaan asuntovaunu jarrullisella akselilla, kokonaismassa tais olla 680 kg.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Vitaraan osia | Janni | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 31.01.2014 03:26 |
Vitaraan avain | zuk_newbie | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 26.03.2013 07:40 |
Ostettu Vitaraan etuvetoakseli | KAS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 05.06.2010 15:43 |
Myydään Taakkatelineet Vitaraan | Länä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 21.11.2009 10:01 |
Woimaa Vitaraan..... | jalajaas | Maasturiprojektit | 11 | 13.10.2009 09:00 |