![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Itsellä suunnitteilla sama operaatio Hiluxin tuulettamattomilla levyillä ja defenderin taka satuloilla.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
http://forums.offipalsta.com/album.p...ctureid=173100
Siinä on ,patrollin satula ja pajeron levy,hyvin sopii ja toimii. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
"tää outoa on, tätä ymmärrä en..." ![]() ![]() Kun tänään vietin melko tovin paikallisen varaosa liikkeen tiskillä ja tutkittiin näitä levy vaihtoehtoja. Ja kaikki Pajeron taka levyt mitkä löydettiin olivat 314-318mm. Eli miten tämä kokoon pano on saatu pelaamaan kun tuo GR:n levy on 315mm ja sen kanssa vanhan 160 patrollin satulan kera ei sovi 15" TML vanne paikoilleen. ![]() ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Oikeastaan ainot 300mm tai alle sen olevat levyt, olivat vanhemman hilux levyt. Pitänee niitä kokeilla. Kun kuitenkin taitaa halvempi vaihto ehto on ostaa uudet levyt nuille 160 satuloille. Kuin katella nuihin GR:n levyihin käypäset satulat.
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ei palat mihinkään sieltä välistä putoa jos asiat kunnossa mutta kun kaikenmaailman ääliöt koti sepät näitä värkkäileen. Mistään mitään ymmärtämättä Mä oon peruuttanutkin patrolli satuloilla paljon enenmän kun moni täällä on edes eteen päin ajanut ,ilman mitään ongelmia yli 10vuotta.
Jos sulla jarru satula jossa alunperin jäähtytetyllä noin 25-30mm paksulla levyllä niin ei se toimi oikein jos sinne laitetaan 15mm paksu jäähdyttämätön levy,ei luulis olevan vaikea asia tajuta kun ottaa osat käteen mutta tällä hetkelläkin täällä palstalla on näitä seppiä jotka tollasia värkkäilee. Gr takalevyssä on orginaalina sellainen matalarunkoinen satula. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
En tiiä miten loppuun ajetuilla paloilla ja levyillä ajetaan mutta täysin mahdoton on välistä palojen pudota. Levystä oli mittaamalla 3mm kulumaa.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Vaikka en ole ajanut edes 100000km patrollilla niin vaikka metallilla on palat niin ei ne putoa sieltä mihkään jos on oikeat satulat oikeissa levyissä. Juuri kuten tapsa sanoi. Tässä taas on varmaan törmätty juurikin niihin tein sen ihan itse koska en osaa miehiin.Ja pajeron satulasta sama omasta kokemuksesta. Levy oli kulunut sisäpuolelta niin paljon että näkyi jo pinnassa jäähdytysrivat ja siltikään mm vajaa metallilla oleva pala ei pudonnut sieltä välistä pois. Aika skotteja ovat jos vielä vähempään ajavat levyt ja palat.
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. Viimeksi muokannut Castrol : 18.04.2015 23:09 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Levyt taakse rumpujen tilalle | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 06.03.2010 13:41 |
413:sta rumpujen rassausta | J0hannes | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 03.06.2009 09:57 |
BJ rumpujen tilalle levyt | SL | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 19.03.2006 13:07 |
Levyjarrut rumpujen tilalle (muutettu otsikko) | Killman | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.08.2005 17:09 |
Vialliset levyt | Lars | URL | 0 | 25.04.2003 20:41 |