![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Siis siinä ristikossa on vapaa läpi reikä eli puserrus tulee suoraan läpi? laittaisin ite ainakin jotain tulppaa sinne toiselle puolelle, sitä rasvaa ei sit välttämättä kauheasti sinne riskon kuppeihin mene, eli voimaa ei kannata käyttää liikaa
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Täytyypä pudottaa kardaanit lattialle. Toinen mysteerikohde on nimittäin kardaanien pituussuuntaisen liu'un voitelu. Oli rasvaaminen työnä kuitenkin hieman inhimillisempää kuin odotin. Oletin nimittäin että kyseessä on hirveä edestakainen jumppa autoa työntelemässä ja prässiä auton alla tökkimässä mutta tuohan rullaa kuitenkin kun vähän jalalla pyörästä työntää. Sitä on niin orientoitunut siihen että auto on tunkin päällä ja kaikkinainen liikuttelu on työn ja tuskan takana. Heitin just Mannin ruostesuojaamolle. Suojaamolla haastetta esitellessäni pistin merkille että lokasuojanlevikkeen ja korin välissä oli ruostetta joten raksin niiltä lämpimiltä levikekaaret, askelmat ja lokarinpätkät rungosta irti ja vein puhallukseen/maalattavaksi. Auto kun on ihan perus RAL-värikarttaa niin voi käyttää tymäkämpiä teollisuusmaaleja. Massaavat lokarit irtaallaan niin viheliäisimmät paikat korissa tulevat hyvin tehdyksi ja voin sovittaa palaset ajan kanssa paikoilleen. Tulee parempi kuin tehtaalta. Sinällään maalaushomma on lievää hätävarjelun liioittelua sillä muuten kaarten ja rungon välit olivatkin täysin puhtaat. Purkamisesta oli kuitenkin se riemu että kauhulla odottamani porrasaskelmakin (Loukko ja rakenne joka ei talvella kuivu ikinä) osoittautui ihan haltuun otettavaksi tapaukseksi. Siinä on askelmassa epämääräinen kumimaton pala joka on painettu kiinnikkeillään pellistä läpi. Eli odottaa sitä että hiekkaa menee kumin ja pellin väliin hieromaan maalin rikki, odottamaan märkää. Kiinnikkeiden kohdalta pääseekin sitten pellin ja alustamassan väliin jonka jälkeen ruostepiru on irti. Ei siis kuitenkaan saman tyyppistä umpiloukkoa kuin LT-volkkarissa askelman takana. Sielu lepää kun näkee pellin molemmille puolille. Se että siitä seuraa helvetillinen ohjaamomelu on oikeastaan täysin toissijainen juttu. Ruostekammo, kenellä? ![]() Ylistin aiemmin sitä kuumavesipesuria. Pesin tosiaan rungon puhtaaksi, myös suojavahasta. Päättelin siitä että mm. tuo ruostelaikku ja miljoona muuta ruskeaa tiplaa rungossa tuli esiin tämän pesukeikkani jälkeen. Runko tulee nyt samalla suojattua. Vituttaahan yli kaiken että runko pitää peittää öljytahmalla mutta en just tähän hätään ala purkamaan/maalaamaan runkoa. - |
![]() |
Luokat |
man 8.136 fae |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|