![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Täähän on kinroadin moottori? Siis monkeyn kopio, alottaisin homman tarkistamalla että ilmanputsari eikä bensasuodatin oo tukossa. Jossei niissä oo vika niin sitten kahtoisin et onko venttiilit säädöissä(muistaakseni imu ja pako kumpikin 0.05mm). Magneeton kopassa on sellanen tulppa(Iso talttapää) jonka kun avaa nii näkee kätsysti oikeen kohan. Tosin jos käytät magneeton kopan auki niin näet että onko kärjet puhtaat siellä(hiomapaperilla voi nätisti putsata niitä). Voihan se vika olla sitten myös cdi boksissa, niitä on ainakin 2 erilaista jotka ei siis sovi toisiinsa juurikaan mitenkään. Tarkasta myös että pukkaako se painetta lohkoon(Öljykorkin ku avaat nii tulee reilu paine), jos se pukkaa niin sit sul on ainaski männänrenkaat ellei koko mäntä män. Toivottavasti oli jotain hyötyä näistä ohjeista ![]() E: Tai jos se orava on muuttanu pakoputkeen asumaan ja se on tukossa? ![]() EE: Se tulviminen varmaan tosiaan johtuu jumittavasta kohosta, pikkunen jakarin kopautus varmaankin auttaa ![]() EEE: Vielä lisään et wandamotorilta saa osia tohon mottiin.
Viimeksi muokannut Danlig : 27.03.2015 14:17 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kohon neula jumii ??
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Pojilla kanssa samanlaisella koneella oleva tsikkarahara kiinan mönkkäri. Siinä rupee kaasari tulvimaan kun riittävästi kone kuumenee, miettinyt että lämpölaajeneeko siellä joku pötikkä ja siten rupee jumimaan johonkin.
Tää ei nyt auttanut ketään mut laitoin nyt samaan ketjuun ![]() Niin, onko sulla muuten tuoretta bensaa, jotkut koneet on kai aika tarkkoja siitä. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Itellä ei löydy ku hyvää sanottavaa tälläsestä nimenomasesta koneesta
Osat on halvatun halpoja ja on tää kuitenki melko toimintavarma kone. Multa löytyy 2kpl kinroad prinssi mopoja pihasta, aiemmin oli viel 3 mut myin yhen mökki mopoksi Ei ne tosin käytössä enää ole ollu vuosiin, mutta jos tulevaisuudessa jollekkin Ja voisin nyt vielä tähän lisätä että tässä mönkkäri tapauksessa 99% varmuudella vika löytyy liian suuresta venttiilien välyksestä
Viimeksi muokannut Danlig : 27.03.2015 19:41 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Jos vaihtaa keskipakokytkimeen alkuperäisiä painavammat rullat niin teoriassa pitäisi vaihtaa hitaammin isommalle välitykselle. Jos haluaa rajata maksimivauhtia niin virittää sinne prikan, joka estää niiden kartiolimppujen liikkumista. Noi kaasarit on aika rimpuloita, osta uusi vastaava eBay:stä, ei paljoa maksa. Se toimii taas vuoden, ehkä pari
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Noi kiinan kaasarit on aivan susia. Kohon neula sulla jumii, töhnää reijässä. Mooaus kielisi väärästä pääsuutinkoosta.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
booaa ni ei saa soppaa, ekana kannattaa käydä nuo imukaulan tiivistykset läpi. Miulla oli vastaavassa keksinnössä halki tuo pakeliitti.. Jos ei imuvuotoa ni kaasarista neulaa pykälä tai kaks ylöspäin ja ilma&tyhjäkäynti ruuveilla alapää kokeilemalla kohilleen.. ja tosiaan venttiilien välykset kohilleen. Lapsuudessa monkey toimi aina eikä kiukutellu, ei voi kyllä tämmösten osalta kinukeille hirveesti kopioinnista pisteitä antaa. aika epävarman pörisijän ovat luoneet
__________________
WUOKSI OFFROAD |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Volvon kaasarin toiminta | karvanoppa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.01.2012 11:04 |
| kaasarin sähköryyppy | taatusti | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 10.02.2011 18:03 |
| Kaasarin säätö? | hpotteri | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 18.02.2007 22:33 |
| Ruiskut kaasarin tilalle ? | chief | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 15.05.2006 07:01 |
| Kaasarin alipaineet | Shuttle | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.04.2004 09:11 |