Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja murkula_
Ok. Tuo a-linkki tarvii siis hyvin nitkutella kun saa nosturille. Kuinka kuluva tuo pallonivel siinä akselinpäässä on? Tai kai senkin samalla uusii...
Tuo P1130 vikakoodihan on railipaine anturi.
Kannattaako vaihtaa heti anturi vai käyttää testerissä ja tarkistaa railipaineet?
Eli onko tuo vikakoodi rikkinäisestä anturista vai seilaavasta/huonosta railipaineesta?
Mitäs tuosta vois ensin kattoo kun saa sahata kylmänä pitkään käymään? Hehkut kenties?
Sen verran jo katselin ettei mitään kuplia kulje pa-linjoissa.
Kelpaakos tuolle koneelle ihan m-b osatkin? Tai jos bosch numerolla hommaa?
|
Kato huolella kanssa taka-akselin alatukivarret, niiden soikeat puslat menee rikki väärällä tukivarsien asennuksella todella nopeasti, koko tukivarsi kertakäyttökamaa us-partsista tilasin viimekesänä omaani vajaat kaheksankymppiä kappale.
Suurin osa koneen osista löytyy mersun numerolla, ei kaikki. Kone on periaatteessa sprintterin moottori.
Suutin todennäköisesti vuotaa sisäisesti ja siitä tuo railpaineongelma.
__________________
-95 Dodge Ram 2500 4x4 5.9cummins td

-Miekka ja nakki risa polkupyörä

kuskista ainakin tulee neliveto jossainkohtaa iltaa