Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.02.2015, 14:34
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilkutin Näytä viesti
Itellä oli tollanen vm.90 hilux, aika pian se piti turbottaa jotta se ois kivempi ajaa.
Kyllä sillä vaparillakin vetelin kärryjä, ei se 82hv paljoa ole mutta kyllä silläkin vetää jos pakko on.
Se vitosvaihde kannattaa kyllä jättää käyttämättä.

Tuosta kytkimestä oli jotkut huolissaaan, ite en näkis sen kestävyyttä kauheen suurena onkelmana.
Ahtaissa paikoissa ja perettelyissä kannattaa toki käyttäää pikkupuolta apuna, säästää paljon kytkintä.
Itellä kytkin piti vielä vaparina komeesti, 300tkm kohalla mutta turbon jälkeen rupes luistamaan.
Tossa kylällä yhellä hiluksilla on vedelty raktoreita myöten tiellä ja kyllä siinäkin sen 350tkm kesti kytkin

Viimeviikolla kävin Levillä 102hv 4ovisella hiluksilla, vm.06, kärry paino 850kg ja siihen kolme kelkkaa kyytiin = melkein 1800kg koukussa.
Nelosella kokomatka, 90mittarissa niin oli vielä inhimillinen 2500rpm koneessa.
Ei kai turbottomassa 82hp ole kun turbollisellakin luvataan 90hp

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.02.2015, 16:37
Käyttöauto Käyttöauto ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.04.14
Sijainti: suomi
Viestit: 58
Perusasetus

On niissä papereiden mukaan 82hp hiluxissa ja tarossa vm-89 eteenpäin sitten ne jostain syystä laskivat 90 luvun puolivälissä
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.02.2015, 18:21
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

Kyllä niissä niin luki... että 82hv ois.
__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.02.2015, 18:21
moggirange moggirange ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.08.04
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.161
Perusasetus

Kolmosta joutuu käyttään jo 1300kg: kärryllä pienessäkin vastasessa ja polttainetta palaa paljon.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.02.2015, 09:04
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Käyttöauto Näytä viesti
On niissä papereiden mukaan 82hp hiluxissa ja tarossa vm-89 eteenpäin sitten ne jostain syystä laskivat 90 luvun puolivälissä
Jotenkin sellainen muisti että 60-70hp paikkeilla olis vaparissa ja 90hp turbollisessa, noissa uudemmissa sitten taidetaan luvata jo 100hp
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 27.02.2015, 09:39
H&K:n Avatar
H&K H&K ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.623
Perusasetus

Alla Matin postaama lappu jossa Toyotan ilmoittamat tehot

Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.02.2015, 07:51
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Turhaan on Jaappanin poika laittanut puhaltimen jos 6kwa saa lisää hönkää hiluksiin.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 28.02.2015, 10:33
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.154
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 2,4TD Näytä viesti
Turhaan on Jaappanin poika laittanut puhaltimen jos 6kwa saa lisää hönkää hiluksiin.
Ai 20% enemmän vääntöä on turhaan? Myöhemmin 2L-TII on jo sitten 37% lisäys väännössä 2L verrattuna, vaikka kilowatteja on vasta se 66.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 03.03.2015, 08:07
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Luoppis Näytä viesti
Ai 20% enemmän vääntöä on turhaan? Myöhemmin 2L-TII on jo sitten 37% lisäys väännössä 2L verrattuna, vaikka kilowatteja on vasta se 66.
Josko olis hevosia tai kilovatteja tullut vaikkapa se 10-15 lisää niin vääntökin olisi siinä noussut, varmaan yli 20%, huomattavasti laiskmpia liikkumaan noi Hiluksit kun mitä vastaavan vm Nissanit mitä kavareilla on ollut ja Mitsutkit lienevät ripeämpiä.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään vw transuportteri 1,9 turboton kansivikainen 150e molliollikolli O/M/V Ajoneuvot 0 08.05.2014 18:56
Myydään toyota hilux,RJ . 8" perämurikka, hilux korotus jouset. toyota4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 22.07.2011 08:30
O: pakosarja gmersuun (turboton) Rojota O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 09.12.2007 20:35
M: Patrollin kansi turboton -86 MYYTY sepi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 05.04.2007 08:07
Turboton LäJä? moggirange Tekniikka & Jutustelu 1 09.02.2005 08:56


Sivu luotu: 07:46 (GMT +2).