![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Pakkohan sinne on ne penkit laittaa, tai ainakin sen käsityksen oon noista matin kirjoituksista saanu, että henkilöautossa pitää kantavuudesta olla suurempi osa henkilöiden kuljetukseen kun tavaroiden kuljetukseen. Mut mites sitten muuten M1 luokan matkailuautot, jotka on tehty vanhasta linja-autosta? Dieselverohan niissä taitaa mennä kuorma-auton mukaan? mut 1+8 henkilömäärän jälkeen jää vielä aika paljon kantavuutta tavaroille?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
onko joku muuttanut jo huoltoauton henkilöautoks?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mites muuten uusi laki suhtautuu sellaisiin tapauksiin, jotka on tuotu autoverottomasti käytettynä Suomeen kun on rekattu suoraan huoltoautoksi? Tarviiko niistä maksaa enemmän veroja huoltoauto->hlöautomuutoksessa kuin niistä uutena Suomeen tuoduista, jotka on muutettu vanhemmiten hlöautosta huoltoautoksi ja nyt taas hlöautoksi?
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Käsittele kaikkia stressaavia tilanteita kuin koira. Jos et voi syödä sitä tai leikkiä sillä, kuse sen päälle ja kävele tiehesi. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
täällähän on hyviä uutisia. Tosin nyt mennyt hukkaan muutamat ponnistelut kun on etitty henkauton runkonumeroita ja papereita.
Minkäköhän penkkeja esim 60 sarjalaisiin aletaan laittaa taakse. Ei varmaan alkuperäisiä ole olemassa ihan hirveesti. Saakohän sit esim jokaisesta esim hj-61 tehä 8+1 paikkasen vaikka ei olis tehtaalta lähtiessään ollut kuin 5 tai 6 paikkanen. tommosesta 9 paikasesta hj:stä haaveillu jonkin aikaa ja yks sellanen olikin myynnissä joitain aikoija sitten mut hinta oli vähän suolanen. muistaakseni jotain 8000e ![]() Jos joskus sais noi kaikki romut tuolta liikenteeseen ja sit hommais vielä tuollasen 8+1 hj:n niin toi käyttöpoisto alkaa olee ihan hyvä juttu ![]() tälläset tuolla odottais "pikku" huoltoja et sais leimalle ![]() BJ-75 8+1 henkauto HDJ-80 7+1 henkauto BJ-42 2+4 paku Sit ku muuttelette autojanne henkilöautoiksi ni muistakaa et esim työvaloja ei saa olla autossa. mikä on ihan vitun naurettavaa... Viimeksi muokannut Mikko_L : 13.01.2015 09:43 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tulkintakysymys, joka riippuu ihan katsastusmiehestä. Viimeksi ku konttorilla kysyttiin asiasta, niin katsastusmies katteli hölmistyneenä "miksei sais olla? Jos niitä tarttee, nii laita niin paljon kun huvittaa".
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Mulle on aina katsastuksessa sanottu ettei henkilöautossa saa olla katolla mitään työvaloja. Mutta jos auto onkin paku niin silloin ne on ok. Varmaan huoltoauto sama juttu. Mut nuo valot olen aina duunannut niin että ne on nopeasti irroitettavissa niin ei sitten leimalla haittaa.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
huoltoautosta-->henkilö autoksi? | mika.p | Tekniikka & Jutustelu | 96 | 02.05.2019 17:10 |
Pakettiauton muuttaminen henkilöautoksi? | Unski | Chit-Chat | 11 | 06.06.2012 16:59 |
Pakettiauton muuttaminen henkilöautoksi | farmari | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 18.01.2011 19:44 |
Huoltoauto takaisin henkilöautoksi | lami_ | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 29.08.2007 09:31 |
käyttökokemuksia huoltoautosta?? | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 19.06.2005 07:22 |