![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
RRC -87 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
ei onnistu moottorinvaihto....4.2 litraista on käytetty ainoastaan siinä pidemmässä oliko LSE mallissa joten ei käy verrokkimoottorina tuohon pätkämalliin,ovat eri mallisarjaa....perkele....
![]() eli verrokkimoottorina max. tilavuus 3.9= 4735cc eli 288.9 cu in.
__________________
RRC -87 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Eikös se prosentti ole 25% tilavuudelle...
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
perkele niin on...ajatuskatko...
eli 4932.5cc ja 301 cu in.... vähästä jää kiinni... ![]()
__________________
RRC -87 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Onhan niitä vielä 262,265 ja 283 ceevyjä...
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
onko noissa muuten lohko sama ku tossa 305:ssa
![]()
__________________
RRC -87 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
En ole kovin sivistynyt ceevyjen suhteen mutta 262 lienee sama lohko kuin 305 myllyssä. Sitten löytyy vielä l99 4,3l 200hp mylly.
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos taas mietitään mallisarjoja ja puhutaan nk. isosta Rangesta, niin RRC eli Range Rover Classic on ykkönen, P38 (se kanttilamppuinen) kakkonen ja L322 kolmonen. Tässä tuleekin sitten jo RR Sportia ja Evoqueta. Ei auton akselimitta suoraan muuta mallisarjaa. Saitko vastauksen perustuen oikein valmistajan (ei tämän hetkisen maahantuojan tai nomri katsurin) tietoon, kirjallisena? Älä luovuta... |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
eikä myöskään ollut antaa lappuja esim 4.2 motin tiedoista lisäksi puhui jotakin että jo 90 ja 91 vuosimalleissa on jotain suuria eroja ja neki oli muka eri mallisarjaa.... ![]() ![]() soitan huomenna konttorille ja kysyn sieltä mitä moottoria ne käyttää verrokkimoottorina....
__________________
RRC -87 |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Käytännössä 3.9 ja 4.2 erottaa toisistaan pidempi iskunpituus, muuten likipitäen samanlaisia puputtimia. Ja sitä paitsi on niitä 4.2:sia vastaan tullut -pätkissäkin-, ilman että on siis jälkivaihdettu. Tuli kahvi nenästä tuossa mainitun mallisarjamuutoksen -90 ja -91 kohdalla. Tuo on käytännössä mahdoton väite, sillä joissain -90:ssä on sellaisia varusteita, joita ei taas kaikissa -91:ssa ole eli autoja on varusteltu jokseenkin tuntuman mukaan. Tekniikaltaan ei eroa saa aikaiseksi kuin ehkä noiden ABS:ien kanssa. Vakionopeudensäätimet, varashälyttimet, nahkasisustus, kattoluukku, ilmastointi yms. menee kivasti limittäin sen mukaan onko auto loppuvuoden -90 vai alkuvuoden -91. Jaa juu, onhan -91 täysin eri, sen erottaa -90:sta siitä että bensatankin läppä on pitkittäin ja ylempänä kuin -90:ssa ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]()
jepulis jee,nyt soitin katsurille,asiallinen kaveri,otti yhteystiedot selvitteli asian ja soitti takaisin...ja kyllä vain niin on että tuo lse on eri mallisarjaa heidänkin mielestään...mistä lie oli selvittänyt asian mutta kai se on uskottava ku kahdesta paikasta tullut jo samaa tietoa.tämä kaveri on vissiin ns.erikoistunut muutoskatsastuksiin ku oli tietoa asioista ja halua selvitellä...mut näin se vaan on,suomesssa jostain syystä on eri mallisarjaa tuo pitemmällä akselivälillä oleva range...jostain tietokannastakin kuulemma löytyi speksit ja sielläkin se oli eri mallisarjassa,...
ps.noita 4.2l koneita ei kyllä pitäisi olla ku tuossa pitkässä mallissa,jostain ku sais faktaa että on ollu tuossa pätkässäkin uutena.... ![]()
__________________
RRC -87 |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Olisi vaan kiva nähdä nuo speksit, voisi siinä joutessaan osoittaa alan kirjallisuudesta miten sen kuuluisi mennä, mutta eipä tämä jupinani nyt projektiasi auta siellä päässä. Tyydyttävä vaan pienempään verrokkiin ja sen mukaan rakenneltava uutta, oli sitten GM tai Rover-sukuinen. |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Jaa juu, onhan -91 täysin eri, sen erottaa -90:sta siitä että bensatankin läppä on pitkittäin ja ylempänä kuin -90:ssa
![]() noniin,maahantuojahan puhui asiaa!!! ![]() ![]() täysin eri vehkeitä.... ![]()
__________________
RRC -87 |
#14
|
|||
|
|||
![]()
Jos kelpais muutkin koneet kun chevyn niin Fordillahan ois 260(paino 460 paunaa),tosin öljypummppu etupäässä kuten myös Moparin 273(550 paunaa) ja noi on valukansilla mut painonpuolest taitais mennä.Ja stroukkaamallahan noihin saa kuutiotuumia lisää jota kukaan ei näe
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Ladan uusi 1,5 moottori apulaitteineen | MBG | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 23.02.2013 11:15 |
Huuto vinssin moottori ewx12000 24v uusi | Lalli bj40 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 9 | 21.05.2012 19:29 |
Myydään venäläinen bensa moottori uusi GAZ ??? | hb-77 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 21.06.2010 10:55 |
Myydään Mersun Moottori Rangeen | sössö84 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 23.10.2008 14:37 |
Moottori Rangeen? | Arska-tehtaalta | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 20.02.2008 23:01 |