![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
meni päivä nuoremman navigaattorin kanssa hallilla turatessa, löys sitten valotkin katolle ja mystisiä vikakoodeja ihmetellessä muuten. auton pakkailuhommia ja siinäpä tuo mänikii ![]() kai näil jotain näkee, tai sitten ei ![]() ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Mitä kautta kiskaisit valojen piuhat katolle?
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
kuskin A pilaria pitkin ylös ja kylmästi oven välistä, tuosson niin paljon tiivisteitä joka suuntaan, ettei näy tekevän piuhalle mitään. terranossa yksinkertaset tiivisteet ja kesti normaali 2 napanen kajaripiuha kaks ja puol vuotta, kunnes hävitin auton pois
ny on käytössä ulkokama kaks napasena ja kuori viel päällä ni jos tuo välttäs eihä tuo ny ehket siistein asennus ole, mut välttää tuon vertaseen ja aikaa oli kaks tuntia nakutella valot katolle jnejne, ni ei oikeen jääny sipistelyvaroja
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
käytiin sitten suunnistelemassa tuolla Worryn maisemissa ja jeeppi pelas koko päivän kun kello. mitä nyt vinssillä roikottaessa, siis kirjaimellisesti roikottaessa kärsii sähkön vähyydestä, no yheltä yellow topilta ihan mahottomia voi vaatiakaan
äkkiä sanosin, että joustoja on ihan riittävästi, jopa sen verran, että tuon saa katolleen jos hölmöilee, onneks osas ottaa kaks kertaa takasin, ettei tullu maalivirheitä, eli niitä ajolinjan muutoksia pikavaihteella :Ppäivästä jäi sen verran käteen, että perien panssarit, palkkihelmat ja pohjan/jakiksen alle tarttee panssaria ja takavinssin.. takavinssi oli apukuskin "vaatimus" ja ihan selkeesti tuo sellasta kaipaa, niin vois ajella vähän rohkeemmin ja keulalla tulee todnäk jatkossa olemaan runvan virveli, koska tuo tml tuntu auttamatta hitaalta, voi toki johtua siitä, että pidemmällä vedolla jännite putoo liian alas, mutta kyl se hidas on tyhjänäkin kelatessa, ei vaan miun adhd hermot kestä ootella tyhjän narun vetoa sisälle..
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]() Lainaus:
Mainitsemastasi sähkön vähyydestä: ihmetyttänyt itseäkin ZJ:ssä että miten ei laturin virta tunnu riittävän. Omassa on 150A laturi, mutta silti kyykännyt jännite pahasti aika kevyessäkin vedossa 8500lbs vinssillä. Aiemmassa Jeepissä oli 85A laturi eikä ollut mitään ongelmia. En tiedä, olisiko näissä jännitteensäätö tehty jotenkin hölmösti, mutta toisaalta kun jenkkifoorumeilta kysellyt niin ei ole porukka valittanut laturin virrantuotosta. Ihme juttu
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 28.12.2014 00:21 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
hyvin näkyy siulla Timo joustavan tuo ZJ
miulla on vakaajat kiinni molemmissa päissä, ihan siksi, ettei mene liian rempulaksi, tuo on helkkarin jouhee ihan noineen ja ehkä tärkeempi on nyt, että kuski oppis ajamaan autoaan kun lisäjoustot ![]() tuohon sähköhommaan pitää vähän tuumia aseita jos kerran pudottaa muillakin jänöt äkkiä alas niin joku kikka5 siihen pitää siis miettiä, kohtuu nopeesti tuo nostaa kyllä jännitteen takasin, eli laturin tuotto ei ehkä oo se ongelma, tosin pirullinen on jyrkässä rinteessä, jossa roikutaan vinssin varassa alkaa kesken vedon huudattamaan 2000rpm, että saat vinssin takas "linjoille" niin ei oikein ole optio ![]() pitää laittaa pari kuvaa eiliseltä, kunhan tuo 12v apukuski saa kameraltaan purettua kuvat, jos se nyt ehti kuvailemaan mitään, kun piti käyttää välillä "lapsityövoimaakin" että sai rasteja haettua
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Onko teillä akun alla se lämpötilan tunnistin? Omassa korvasin sen vastuksella , ja nyt lataa jatkuvasti 14+v vs aikaisempi n13v. Toi on ainakin helppo testata.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
en oo tutkinu, eli minkäs näkönen kalikka siellä pitäs olla? lämpötilan mukaanko tuo muka säätää latausjännitettä, tai siis se käyttää lämpöä yhtenä latauksen parametrinä????
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Jeep Grand Cherokee -93, "Grand ZJappa" | WinChester | Maasturiprojektit | 133 | 09.09.2014 20:49 |
| Myyty Jeep Grand Cherokee "Grand ZJappa" 2600€ | WinChester | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 14.07.2014 22:26 |
| Myyty Jeep Grand Cherokee Limited -96 4,0L "Safarioffari" | WinChester | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 19.01.2014 12:12 |
| Jeep Grand Cherokee -93, "Black ZJeep" | WinChester | Maasturiprojektit | 15 | 15.03.2013 22:26 |
| Ostettu Jeep Grand Cherokee -93-99 (ZJ) jakolaatikon 5v "vaihdekaavio" | WinChester | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 04.01.2013 22:04 |