Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.12.2014, 01:05
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 on kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vmt Näytä viesti
Taitaa sinä enemmän paukkuakin olla kuin siinä patrollissa?
No ne on niitä laiskoja ameriikan kaakkeja.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.12.2014, 10:19
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

oha tuos 190hp vs 116hp jos vakioista puhutaan, vääntööki vakiona 70Nm enemmän, mut kyl ne woimasuhteet kääntyy toistepäin ko jatkan tuota patrollin rakentamista.. tää jeeppi on semmone välirojekti kun osat seilaa jossain maailmalla ja tuo pastirolli vastustaa jatkuvasti ni piettävä huilia vähän siitä.

hiukan vituttaa kun nää miun rojektit ei mee koskaan kohtuuvella, nytte joutuu näppikeikkana ettii tosiaan kardaanin ja jostai näytön peruutuskameraan ja sähköissä on jotain feiliä, kun tuntuu et heittelee latausjännite vaikkon uus laturi autossa.. ihan ku ei ois tiukka aikataulu, ko meinasin et 27. kävis ajelemassa vähä mettäs ja sitä ennen pitäs ehtiä muutenki koeajamaan tää jeeppi
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.12.2014, 17:15
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

keppi poikki ja selkään käyvää torvea tilalle.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.12.2014, 19:39
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
keppi poikki ja selkään käyvää torvea tilalle.
juu niin tullaan tekemään jos ei huomisaamuna ole varma nakki et löytyy joltakin tuo jordaani.
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.12.2014, 19:45
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

perkele kun ei taas tänään ehtiny tekkee kunnolla, mut sain mie steeringin panssarin naputeltua, pikku viimestelyt viellä, enempi ny on listalla ykkösenä saaja jostain tuo kardaani..







viel ko joku viisas kysyy et miks kuskin puolella on lattarauta takakiinnikkeenä ja apparin puolella profiili, niin syy on siinä et ottas simpukan varteen kiinne jos ois rohviilia.. oisin mie halunnu tehä vahvemmasta tavarasta nuo, vaan ei näkyny olevan hallilla oikeen rautoja ja sit toisekseen paskaks se menee kummiski ni korjataan kuhan särkyy
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 24.12.2014, 09:53
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

vittu näiden paskojen kanssa, sain kardaanin koneistamosta niin eipä se rumina voimansiirrosta johtunukaan siitä, ois menny kierollakin ainakin jonkun aikaa.. no onneks ei ollu kallis

soiteltiin ja viestiteltiin viksumpien kanssa ja avarsin sitten yokea "riittävästi" kun tuntu, että siellä oli pieniä lyömäjälkiä, mutta ei kadonnu ääni silläkään.. nyt on ajaminen epävarmaa kun ei oikein tiedä mistä se ääni tulee, tai sitten otan hälläväliä asenteen ja ajan tuon vian pihalle.. kummallinen kun lähtee vedättämään, niin heti kolmesta kympistä tuntuu että rytkyttää jotenkin voimansiirrosta, liekö jakis sitten osittain paskana tms..

tuunattu yoke, katotaan nyt tuunaanko viellä etujordaaninkin, mutta kun siinä on tuplanivel niin luulis ettei ahistele joustoissa.



sit piti sommitella vinssiä puskurille ja ainakin sopii, tuohon lavetille sopii vaikka toinen jeeppi jos niikseen tulee, eli valoille kyllä jää hyvin tilaa




miulla jää kyllä pohjapanssarit tekemättä, palkkihelmat on viel kysymysmerkki, kun apukuski vaatii raggautta ja seuraa kuulema jouluaaton, tosin kohta livahan pajalle laittamaan tuon vinssin kiinni ja sähköihin, ehkä jos ehtii niin kytkis takapään työvalot viellä joulaa vaan kaikille, nää on hyviä päiviä rakentaa autoo
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 24.12.2014, 11:15
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.444
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN Näytä viesti
soiteltiin ja viestiteltiin viksumpien kanssa ja avarsin sitten yokea "riittävästi" kun tuntu, että siellä oli pieniä lyömäjälkiä, mutta ei kadonnu ääni silläkään.. nyt on ajaminen epävarmaa kun ei oikein tiedä mistä se ääni tulee, tai sitten otan hälläväliä asenteen ja ajan tuon vian pihalle.. kummallinen kun lähtee vedättämään, niin heti kolmesta kympistä tuntuu että rytkyttää jotenkin voimansiirrosta, liekö jakis sitten osittain paskana tms..
Kato nyt ensi alkuun moottorin- ja vaihdelaatikon kannakekumit.

Sitten toinen kysymys, millaiset on kardaanikulmat? Jos ne on vituillaan, niin varmasti jyristää. Minulla oli takakardaanissa vajaa asteen heitto, ja tietyillä nopeuksilla jyrinä oli aivan karmea. Ei ole enää kun säädin kuntoon.

Eli etukardaanissa kun katot että pinionin ja kardaaniin välinen kulma on nolla, takakardaanissa pitäisi jakoaskin ulostulon ja pinionin olla samassa kulmassa. Samoin jos takakardaanin slip yoke, tai etukardaanin liuku on liian pitkänä (eli spoorit ei tarpeeksi päällekkäin), niin jyrisee varmasti.


Muita jyrinän aiheuttajia toki voi sitten olla väsähtäneet etunavat, tai loppuun ajetut takapyöränlaakerit. Mutta ne pitäisi kuulua kyllä heti hiljaiselta nopeudelta alkaen.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jeep Grand Cherokee -93, "Grand ZJappa" WinChester Maasturiprojektit 133 09.09.2014 20:49
Myyty Jeep Grand Cherokee "Grand ZJappa" 2600€ WinChester O/M/V Ajoneuvot 1 14.07.2014 22:26
Myyty Jeep Grand Cherokee Limited -96 4,0L "Safarioffari" WinChester O/M/V Ajoneuvot 0 19.01.2014 12:12
Jeep Grand Cherokee -93, "Black ZJeep" WinChester Maasturiprojektit 15 15.03.2013 22:26
Ostettu Jeep Grand Cherokee -93-99 (ZJ) jakolaatikon 5v "vaihdekaavio" WinChester O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 04.01.2013 22:04


Sivu luotu: 15:51 (GMT +2).