![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mistäs tän nyt sit erottaa,Joku kirjain numeroliudan alussa/lopussa? Ja kiitos informaatiosta ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Kato vielä valmistajan datalehdestä mitä sanotaan tarkemmin. Laita kuva / tyyppimerkintä, niin voin myös katsoa ja palata.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Yleensä lukee heti siinä etulevyssä, missä arvokin, eli esim b10, c10, k10 ynms. Mut voi olla valmistaja kohtasia erojakin.
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
#5
|
|||
|
|||
![]() kesto
En ole sähkö inssi mutta minun mielestä ei kestä kun 1 amppeerin jos käytetään 12 volttia joku inssi voi korjata jos ei minun vastaus kelpaa
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tuossa yhden valmistajan tietoja. Yhteenveto: toimii alle 72 V tasajännitteeseen saakka normaalisti yksinapaisena. Laukaisuvirta saattaa olla hiukka suurempi kuin vaihtojännitteellä. Esahille: virta-arvo ei muutu ehdottamallasi tavalla. Ja sitten vielä loppuun vastuuvapauslauseke siltä varalta, että palstalle on pesiytynyt tuotevastuujuristi. Joulurauhaa vaan heillekin.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Purin kerran muutaman Puolustusvoimien käytössä olleen 24V DC jakokeskuksen. Niissä oli käytetty akkusulakkeena ihan tavallista C-käyrän 50A johdonsuojaa. Lähdöt oli vanhemmissa jakokeskuksissa L16, uudemmissa C16-johdonsuojin. L-käyrä on vanha ja nykyinen B-käyrä taitaa olla sitä lähinnä?
Ajoneuvokäytössä kannattaa huomioida myös tärinä. Ne johdonsuojat on aika isoja ja painavia vaikkapa johonkin lattasulakkeeseen verratttuna. Painopiste tulee DIN-kiskon tasosta ulospäin aika paljon. Kisko kannattaa ruuvata hyvin kiinni ja vielä mielellään vaakapintaan, ettei koko paketti pääse vapisemaan. Vapisevista kytkennöistä tahtoo irrota osia tai liitokset löystyä/katketa. Jos käyttää DIN-kisko-johdonsuojille tarkoitettua koteloa, niin se kotelon aukko tukee johdonsuojia aika hyvin.
__________________
Jukka |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä nuo hinaajissa ja pelastusaluksessakin on toiminut ok.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu 12V kompressori tai edullinen isohko invertteri 12V->240V | jv | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 27.07.2014 10:10 |
Myyty 12V vahvari ja subi autoon | ärjy | O/M/V Muut | 10 | 05.04.2012 09:48 |
Ostetaan LA-puhelin 12V autoon | *Henkka* | O/M/V Muut | 1 | 03.04.2012 17:29 |
Myydään tietokone autoon 12v | JFuru | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 23.10.2011 13:41 |
12v vinssi 24v autoon? | Kimpsu | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 02.10.2009 10:00 |