![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Itellä kanssa käynyt mielessä moinen swappi. Viipon mitat btw. Oikein. Miten samilla on patun omat kestänyt? Lukkoja ei ole ja sehän säästää varmasti paikkoja.. patun omiin kun ei oikein saa mitään järkevää.. vai mitä muuta sinne voisi tunkea?ps. Volvo ei ole vaihtoehto..
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kyselen lisää.
Jos ja kun nyt lähdetään siitä oletuksesta että välitykset menee vaihtoon niin mikä on liikaa. Meinaan vain että kun vaihtamaan niin onko liian hurja ajatus jos laittaa kerralla esim tuon 5,29 vlityksen mitä esim GROS4WD on tarjolla?? Autossa kuten kuvassa näkyy on tällä hetkellä alla 35 kumit ja patun vakio välitykset. Ja aivan liian lujaa menee minun makuun. Autoon olisi tarkoitus jos kaikki toiveet toteutuu niin laittaa 38,5 kumit. Eli olisikko hajua miten laulaa vähäisessa maantie ajossa tuolla 5,29 välityksellä? Autolla tullaan pitämään kilvissä joten maantie ajoa tulee mutta tosi vähän. Vähäiset työ ajot n.40-50km päivässä mutta varmasti nuilla 35 kumeilla. Ja jos jonnekkin pohjoiseen on meno safaria ajamaan niin sitten ajetaan koko keksintä kuorma auton lavalle ![]() Heitelkää ideoita ku ei ole kokemuksia välitys hommista (lähinnä että kuinka paljon mikäkin välitys vaikuttaa, muistaen kuitenkin että metsä renkaat tulee olemaan 38,5 jas siirto renkaat 35) |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ja sitten vielä että kun ootte vaihelleet välityksiä niin oletteko ottaneet välitys sarjan kanssa jotain tälläista vastaavaa??
http://www.cros4wd.fi/OrigamiDEAL/in...5,487,492&lang= Kannattaako tuommosen sarjan laitto vai vaihellaanko pelkät laakerit vai miten? |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Maantieajosta ei niin hirveesti oo kokemusta mut 38,5 / 15 / 15 boggereilla ja 4,88 perillä patrollin mittariin 100km/h oli naviin melko tarkasti 100. Ja metässä noilla pyörillä tais olla pikkupuolella 2 liian pien ja 3 liian iso. Mut isolla puolella ykkönen oli sit siihen väliin käypänen. Eli kun oli reilu puol metrii lunta ni lukot kiinni pitkällä ykkösellä nilkka suorana ajamalla eteni.
![]() ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
tuollla on yokon gearin sivuilla uskoisin että oikea koko löytyy http://www.yukongear.com/DiffDetails...%2b30%2bSpline
ja milleissä koot suzukin perä 180mm patrollin etu perä 200mm toyotan 9.5" hj 61:n 240mm ilmeisesti tuo suzukin perä on sit kestävin kun se on pienin?? vai oliko se toisin päin? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
toyotan väljä perä | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 05.10.2014 02:32 |
Ostetaan toyotan taka perä kiire | Te€mu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 02.01.2012 20:32 |
Infoa blazerista | Säätäjä_83 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 23.09.2010 18:52 |
Toyotan perä? Mikä? | Angelo | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 02.12.2009 21:15 |
Pajero infoa | PaJeRo | Chit-Chat | 18 | 14.02.2005 22:26 |