![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#2
|
||||
|
||||
![]()
sama vapautus on myös mersun kompuroissa osassa, itelläki hyllyssä eaton M63 missä mersun logot kupeessa ja moniurasella se on autossa olluna, tosin varmaan suht "järkevillä" asetuksilla. moniuranen pitää sen verran hyvin et esmes chevy astro stumppas kun seinään ko laturin laakeri leikkas kiinni n 2000rpm kohdilta, eli kyl siinä helvetillinen pito on
![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Joo , Toyotan remmiahtimessa on käyttöpyörässä mangneettikytkimellä toteutettu vedonkatkasu tyhjäkäynnillä/pienillä kierroksilla.
En ainakaan minä saanut sitä toimimaan kunnolla ...oli joko vapaalla taikka sitten veto päällä kokoajan ...purin murikan pois kokonaan ja teetin kiinteän hihnapyörän tilalle . Toi bybass-venttiili oli mulla liian hitaasti reagoiva , täyskaasulta kun polkas kytkimen pohjaan niin ahdot kävi 2-3 kilon korvilla ...ennen coolerin asennusta yleensä jostain poiki ahtoputki ![]() Toyotasta ( bj-75 )en saanut riittävää alipainetta oikeen mistään imusarjasta , jolla olis tuota bybassia ohjannu vaihtotilanteessa . Rakentelin "budjettiosista" kytkinpolkimelle tunnistimen jolla sain ohjattua auton oman alipainepumpun alipaineen bybassin jousenpuolelle "keventämään/avaamaan venttiilin. Tämän jälkeen ajelin remminahtimen kanssa vissiin 6-7 tkm ilman mitään suurempia ongelmia . Herkka systeemihän tuo on suoupotuksissa , koska remmin väliin menee aina jotakin mujua ...eli jousikiristin olisi maastoajossa ainakin todella hyvä . Antaisi "löysiä" tarvittaessa remmille , kun välliin menee vaikka juuri taikka puukeppi Ei muuta rohkeesti vaan kokeileen ...ainakin tohon BJ:n kotteroon tuli vääntöä aivan pirusti lisää alakierroksille ...Bonnuksena tulee vollotus ja vaihtotilanteessa kuuluva PPSIIIIIHHH - ääni ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
juu kokeilla meinaan,, toiveissa ois pieni plussa juurikin alakierroksille.....
ja saattaa käydä jopa niin että ilmastoinninkompuran annan olla paikallaan,, sijoitan ahtimen "ujosti" koneen taakse piiloon ja haen vaan pidemmän moniuraremmin.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
#5
|
||||
|
||||
![]()
nii ja jos jollain on 110% EHJÄ 45 eaton halvalla niin saa vaikka yv:llä vihjata.
![]()
__________________
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
#7
|
||||
|
||||
![]()
kerralla se tehotavote kohilleen ja tuollanen M62/63 sinne.. kysymyshän kuuluu et mitä haluat maksaa tuosta miun riimakuntosesta?
![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Troopperin remmin merkkivalo | Terde | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.12.2010 20:25 |
Ostettu Vinssin ABT GEW (tai vast) vaihteisto tai sen osia | Arska-tehtaalta | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 29.07.2009 09:27 |
LJ70:sen vinssi kysymys? (WARN) | Kumikameli | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.12.2006 13:08 |
Kysymyksiä remmiahtimesta | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 25.03.2006 20:45 | |
Tehostimen remmin merkinnät? & Snorkkeliin pääty | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 17.04.2004 21:58 |