![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Ja eikö sekin aika selvästi laissa sanota että M1 henkilöauton maksimi jousikorotus 51mm ja M1G maastohenkilöauton 77mm?"M1 ja N1: korkeus saa muuttua suhteessa pyörien keskiöön enintään 51 mm / 2" M1G ja N1G: korkeus saa muuttua suhteessa pyörien keskiöön enintään 77 mm / 3" nostamalla koria rungolta sallittu kaikissa N1G-luokan ajoneuvoissa sallittu M1G-luokan ajoneuvossa, jos omamassa on yli 1500kg kielletty M1- ja N1-luokan ajoneuvoissa maksimikorotus 77mm / 3"
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Se 150mm on maksimi kokonaiskorotus, johon lasketaan kaikki korotukset yhteen. Renkaat, jouset ja korin korotus.
__________________
-Pauli- |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Eikö muka tule 1500 kg täyteen, kun asentaa vinssin ja parit panssarit?
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
-Pauli- |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Ja ei kai nekään omamassaa lisää, vaan lasketaan mukaan kokonaismassaan?
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
-Pauli- |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Jopas ne on köykäsiä. Itellä kun tuppaa auto kun auto painamaan sen pari tonnia
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Suzuki Jimnystä offipeli? | petr | Tekniikka & Jutustelu | 217 | 26.09.2012 08:08 |
| Jimnystä kokemuksia? | Erturo | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 15.11.2011 20:58 |
| Jimnystä OFFI-kone | raw | Linkit | 0 | 08.09.2007 18:24 |
| Kokemuksia automaatti-Suzuki Jimnystä? | Tapsa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.05.2006 23:50 |
| Kokemuksia Suzuki Jimnystä | Tapsa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.01.2004 10:16 |