![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Laskin hieman keulaa alemmas aikaisemmasta. Outoa on että apparin puoli oli 48cm ja kuskin puoli 46cm. Kuskin puolta ei saanut yhtään korkeammalle. Mutta laskin kummatkin puolet 45.5cm korkeuteen. Keulasta loppui tärähtelyt ja nyt se menee pehmeästi hidastetöyssyistäkin. Ehkä tuossa auttoi kun tuli hieman sitä ulosjoustoa? Kulmien säädössä se kävi viime viikolla. Sen seurauksena ratti oli vinossa. Eilen kävin sitten uudelleen säädättään kulmat takuuna. Taas säädeltiin kun oli kulmat pielessä. No jälleen se ratti on vinossa vasemmalle ja jos ratista päästää irti niin auto vetää oikealle. Ei nyt ihan vakuuta tuon huollon osaaminen. Mennään sit kolmatta kertaa säätään kulmia.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kukas niitä kulmia nyt säätelee, kuulostaa kovin tutulta
![]() (Oiskos hieman Vjenjäljäinjen aksentti kjorjaamjon pjitjäjällä ??)
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#3
|
|||
|
|||
![]()
RS-SuperHuolto Konalasta. Yksikään kaveri ei puhu venäjää siellä. Mut ei tuo homma silti ihan vakuuta. On kuulemma niin erilainen tuo etuakseliston rakenne muihin autoihin nähden. Veikkaan että muilla autoilla tarkoitetaan vajaavetoisia perus henkilöautoja. Muutoinhan tuo etuakseli on ihan tuttu juttu jo muistakin maastureista.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Nyt käytiin taas säätämässä. Arvot oli pysynyt samassa. Niiltä alkoi idea loppua. Veikkasivat että camber aiheuttaa tuon ongelman. Sielä oli pieni heitto camberissa. Mutta ne kuulemma säädetään jollain paloilla ja se laskutetaan tuntityönä. Ehdotin niille että laitetaan pieni auraus renkaille ja kokeillaan mikä vaikutus sillä on. Koska ennen aurauksen säätöä auto meni suoraan, eikä ratti ollut vinossa. Camber oli myös silloin persiillään. Mutta nyt kun on pieni auraus niin tuohan menee kuin juna. Aivan suoraan, eikä ratti ole yhtään vinossa. Aurauskin tehtiin niin että se on vielä alkuperäisen säätöarvon sisällä.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Laitappas suuntauslappua näkyville. Camberin säätö tosiaan tehdään niillä latikoilla, ei mene montaa minuuttia
![]() Liika auraus etuakselilla tekee vikurin ajettavan 2 vedolla, ohjearvon alarajaan tai lähes suoraan uskaltaa säätää. Camberin pieni heitto ei yleensä haittaa, sitten vasta koskee niihin jos auto vetelee ojaan päin tai heittoa on oikeasti paljon, |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Noh. Liike puhui tunneista. Tiedä sitten.
Kahdesta viimeisestä säätökerrasta en saanut mitään lappua. Mutta mulla on se ensimmäinen lappu tallessa. Koska camberiin ei koskettu niin veikkaan arvon olevan edelleen sama? Lapussa lukee vasen -1.05' ja oikea 1.26'. Tavoite on ilmeisesti 0? Heitto voi ilmeisesti olla +-0.30'. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Hyvät peltivanteet 15x8J / Pajero / Toyota / Terracan | TOPPAHOUSU | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 24.03.2013 11:15 |
Hyundai Terracan | Terracani | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.06.2012 09:58 |
Mielenkiintoinen Terracan | Nerd-O | Chit-Chat | 8 | 30.08.2011 09:47 |
Terracan | Nerd-O | Chit-Chat | 28 | 15.02.2011 22:23 |