![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Nyt on alla sitten Ironman jousta. Lähtökohta kuskin puolella 42.5cm ja apparin puolelle 43cm. Mitta otettu keskiön päältä helmaan. Jousien jälkeen kuskin puolella 48.5cm ja apparin puolella 50cm. Ehkä ne tuosta vähän tasoittuu. Keula oli 41.5cm ja näköjään aivan maksimi oli sitten 47.5cm. Ei nouse enempää. Mut nyt näyttää kyllä hyvälle ja autoon saa oikeesti nousta jo. Jouset ei ollut yhtään alkuperäisiä pidempiä, mutta paljon paksummat ne oli. Kuskin puolelle tappelin pari tuntia sitä hemmetin jousta irti ja uutta jousta tilalle. Aivan perseestä oli. Lisäksi tuli havaittua että vaikka iskarinkin irroitti niin ei se akseli pudonnut kuin pari senttiä. Ei auttanut edes kallistuksen vakaajan irroitus. Apparin puolella sen sijaan kun irroitti kallistuksen vakaajan ja iskarin alapäään niin akseli tippui niin paljon että tuo jousi lähti ilman mitään työkaluja irti. Sellainen 5min homma vaihtaa apparin puolelle jousi. En tie sit mikä tuolla kuskin puolelle estää joustoa? Kuvaa en ottanut jousien vaihdon jälkeen kun oli jo niin pimeetä. Pitää tänään ottaa. Otin kuitenkin kuvan ennen vaihtoa ja laitoin vielä hienosti cola tölkin etu ja takarenkaan päälle. Saa hieman mittasuhdetta siitä. Aattelin hetken ajella vielä niin alusta alkaa olla kohdillaan ja kokeilla saako keulaa vielä ylöspäin ja sen jälkeen vaan kulmien säätöön.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Juu, tosiaan keskiöstä siis lokasuojan helmaan
![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Virallinen tölkkikuva. Tästä ensin ilman Ironman palikkaa
Ja tästä sitten Ironman palikoiden kera. Aikaisemmin koko tölkki ei tullut näkyviin, mutta nyt tulee ja tyhjää jää vielä tuohon yläpuolelle. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kylläpä muuten kohentuu ulkonäkö x100 tuolla pikku korotuksella ja isommilla renkailla, on tosi ankeen näköinen pikkupyörillä lintassa:
![]() http://www.artonauto.fi/vaihtoautot/...erracan/101302 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mittasin ihan vittuillessani pyörän navan keskeltä lokasuojan reunaan ja sain 54 cm auto siis omilla tassuilla, sama edessä että takana. Pitäisi ajaa noi vehkeet vierekkäin ja tehdä pieni vertailu. Eeppinen Hyndai vs Chevy, risukeulavertailu ![]()
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Veikkaan että chevyssä on jo vakiona vähän suurempi maavara
![]() ![]() Mutta tuossa viimeisessä kuvassa auton takana on muuten Land-Cruiser. Yyyyhhh mitä paskoja sitä pitää Hyndaikkelin viereen ajella. Tuli siihen tartuttamaan vikoja ja ruosteet. Siinä on vielä samankokoiset renkaat alla, mut se on matalampi ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Eeppinen citymaasturi tölkkivertailu sitten
![]() Ruosteista kaarta vasten jää vielä tilaa ![]()
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
#9
|
|||
|
|||
![]()
OMG! Teho tölkki!! Eikö tuo ole vähän huijausta? Auto ja kuski saa extra tehot.. Vanhoissa maastureissa tuo ruoste toimii myös kevennyssarjana. Mulla kun ei ole ruoste ongelmana niin ei ole kevennyssarjaa
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Hyvät peltivanteet 15x8J / Pajero / Toyota / Terracan | TOPPAHOUSU | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 24.03.2013 11:15 |
Hyundai Terracan | Terracani | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.06.2012 09:58 |
Mielenkiintoinen Terracan | Nerd-O | Chit-Chat | 8 | 30.08.2011 09:47 |
Terracan | Nerd-O | Chit-Chat | 28 | 15.02.2011 22:23 |