![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
minulla oli samankaltainen vika bemarissa.piirilevyyn hinkkaavakärki ei saanut kunnon kontaktia.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Noniin säädöt on löytynyt ja lopputulos oli kuusi napsausta jousta tiukemmalle...
Auto oli koko ajan kiinni pakokaasutesterissä josta sain realiaikaista dataa säädön vaikutuksesta. Välillä vähän ryntäytin myllyä että jos pitkä tyhjäkäynti olisi aiheuttanut vaikka viivettä vaikutukseen mutta säädön vaikutus oli aika selvä. Arvot oli lähdössä aika lailla pielessä hiilimonoksidi CO 4.2 ja hiilivety HC 150, sen kuuden napsun jälkeen arvoiki jäi enään CO 0.035 ja HC 13 Muutos on aika huomattava mutta käyttäytyminen normi ajossa on ihan samanmoinen kuin ennenkin eli olisko minun pensat menny taivaan tuuliin. Anturi kyllä kieltämättä näytti siltä että sitä oli skroblattu mutta se nyt tietenkin on vain spekulaatiota Ja jos antura on rikki niin se varmaan selviää lähi päivinä...
__________________
! Because earth aint not flat ! |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Noissa tuon tyyppisissä ilmamäärämittareissa se hiililevy kuluu aikanaan puhki ja tietty kärkien kontakti silloin hukkuu. Levyä voinee hieman siirtää, jolloin kärjet kulkee hieman eri kohdassa vastusarvojen pysyessä ennallaan.
Ja jousen jännityksen säätö tietenkin seosmittarin kanssa ajossa ! Joissain mittarirungoissa on tyhjäkäynnin säätöön erillinen ohivirtausruuvi, josta tyhjäkännin seos säätyy. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Tänään värkkäilin tuossa pihalla snorkkelia paikalleen! Se on kumma homma tuon rasia poran kans että se meinaa joka kerta lähteä lapasesta kun olen snorkkelin reikää tehnyt. Aikoinaan hiluksin kans taisin jopa särkeä käteni siinämsavotassa nyt meni keskiterä poikki keken kaiken ja lähellä oli että koko lokari olis ollu raatelu jälkiämtäynnä.
Jälleen kerran minulla oli surkea tuuri tuon käyetyn snorkkelin kans kun sain taas piraatti snorkkelin. Oli niin hyvin tehty kopio että takasuolen tekstitkin oli kopioitu. Materiaali on lasikuitua ja saumat eroittuu aika selvästi. Onneksi kuitenkin kopio istuu ihan hyvin lokariin mutta aapilarin kannake pitää tehdä uudestaan. Viimeksi kun hj:hin sunnittelin snorkkelia niin menetin hermot piraatin kans kun se ei olisi istunut millään. Sillon tilasin aidon suoraan cros4wd:ltä enkä kyllä katunut olis se niin paljon parempi. 100% pitävää tuosta ei varmaan saa ilman että kuiduttaa putkea vähän lisää, näyttää olevan pikku reikiä saumassa. Mutta toisaalta luulen että ilman putsarin pohjassa oleva sakka kuppi on huolista suurin ja sille pitää tehdä ens töikseen typistys...
__________________
! Because earth aint not flat ! |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Yöllä oli satanut lunta ja sain hirveän enerkian purkauksen että vaihtelin iskarit tuossa pihalla.
Dopinssonit sai lähteä ja omelaiset tulla tilaalle. Vielä en ehtinyt kokeilemaan mutta eiköhän siittäkin tule kokemuksia tänne. Etuiskareita vähän vertailin pituuksia ja jäykkyyksiä Nämä omen sport iskarit on vielä L sarjaa eli longit Pohjaanlyöntikumeja pitää vähän varmaan korottaa . Iskarien suurimpana erona varmaan jäykkyys dobinssonin iskarit olivat todella jäykät ja alkuun se menee nopeasti läjään noin 5 cm kunntaas omen iskari sama liike oli noin 10cm.
__________________
! Because earth aint not flat ! |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Tää on kyllä hieno peli. Onko levyt takana? Miten tässä on akselien lukot?
Ei muutaku rakenteluintoa
__________________
w460 om606 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Orkkis lukkoja ei ole mutta edelline omistaja oli laitattanu kitkan taakse. Levyjarrut joka nurkassa ja absit ainakin toistaiseksi eikä kyllä ainakaan toistaiseksi aikomustakaan ottaa pois.
__________________
! Because earth aint not flat ! |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Hyvin näköjään snorkkelin sai paikoilleen kun oli sabluuna vaikka ei ollutkaan alkuperäinen. Jos sabluunasta on muutakin jäljellä kuin muisto niin heitätkö sen takaisin jos vaikka itse joutuu joskus loksaa vaihtamaan.
Marko |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Juu, ei kiirettä pääasia että on tallessa. Itse mietin että olis sen piirtänyt ja leikellyt pahville mutta en sitten kuitenkaan alkanut askartelemaan.
Marko |
![]() |
| Luokat |
| fzj80, land cuiser 80 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostettu Toyota Land Cruiser HDJ 80 | Kontio | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.12.2013 19:50 |
| Myyty Land Cruiser 80 4200€ | HJ61TURBO | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 07.03.2013 21:12 |
| Land Cruiser 80 4.2TD | make764 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 30.04.2011 09:39 |
| Land Cruiser 80 flatbed | -MaTTi- | Linkit | 1 | 10.11.2009 20:27 |
| Toyota Land Cruiser 80 | pallo | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 11.10.2004 12:22 |